3 תשובות
זה לא מוזר זה אחלה חח, כשימאס לך ממנו תעשי הפסקה פשוט-זה חופשש
שואל השאלה:
חח כן פשוט משעמם טילים והמשפחה שלי הרימה גבה על העניין הזה
אנונימית
לא רואה עם זה בעיה. אם את נהננת עם אותו הבן אדם ויש בינכם חיבור למה לא להפגש.. זה גם לא שהחופש התחיל כזה מזמן אז זה לגמריי הגיוני