התחברות
הרשמה
אני אגיד או אני יגיד?
18 בדצמבר 2017, 19:12
מילים
עברית
3 תשובות
אגיד
D
Daddy.
אגיד
l
lo_yodaat
פועל עתיד בגוף ראשון זה עם א' (אגיד)
B
Bleeding Apple
באותו הנושא:
איך רושמים, יגיד לך או אגיד לך?
למה אם אני אגיד שאני אוהב בנות רזות בתת משקל יגידו שאני מעודד אנורקסיה, אבל שמישהו אחר יגיד שהוא אוהב שמנות זה בסדר?
אם אני אציע חברות או אגיד שאני מאוהבת בו למישהו שאני מאוהבת בו ביום האהבה (היום), והוא יגיד לי לא זה יהיה ממש מבאס אז כדאי לי או לא?
אני ממש מתביישת שאני הולכת לפסיכולוגית, כי אם אני אגיד את זה לחברות שלי בטח הם יגידו עלי שאני משוגעת.
יגיד או אגיד?
רק אני שם לב שיש פה ילדים שלא יודעים לכתוב נכון? למשל במקום אגיד הם אומרים יגיד
אם אני אגש אליו בסוף של המסיבת סיום שלו ואגיד לו שאני אוהבת אותו זה יהיה בסדר? ואם הוא יגיד לי לא?
זה בסדר אם אני אגיד לחבר שלי שאני אוהבת אותו או שאני צריכה לחכות שהוא יגיד לי קודם?
אם אני אגיד שאני בקטע שלו.. הוא יגיד שגם הוא או יברח?
מה הקטע של התרגומים בזגורי? לפעמים הם רושמים נכון בעתיד ולפעמים לא (ז"א, לפעמים רשום "אני יגיד" ולפעמים "אני אגיד" וכד').
אני *אגיד* והוא *יגיד*, זה באמת כל כך קשה?