11 תשובות
לא, יש המון כאלה... לא רק ילדים, אפילו מבוגרים מתבלבלים לפעמים.
חבל שזה ככה:x
לא נורא. אחיה (בדיחה נא לצחוק)
אני אישית יודע שכותבים אגיד.. אבל אני רגיל ליכתוב יגיד וזה יותר נוח לי, אז ככה אני כותב...
יש המון שמדברים ככה וכותבים פה ככה אבל הם כן יודעים איך אומרים ובמבחנים רושמים נכין הכל עניין של לשון דיבור..
אנונימי
כן, גם אני שמתי לב.
אבל אלה טעויות נפוצות.
לאא!
בגלל שזה נהיה סלנג..
שנה טובה (:
גם אני שמתי לב.. רושמים פה יתקשרתי במקום התקשרתי את האמת זה קצת מעצבן
ילדים עילגים.

נכון, יותר קל לכם לכתוב יגיד. עלק. פשוט להזיז את האצבע כל כך קשה...
לא..
יש פה הרבה שגיאות כתיב...
באותו הנושא: