12 תשובות
את לא חייבת לספר
ואם את מספרת והן יצחקו או יגידו לך דברים כאלה.. אז אני מצטערת אבל הן לא חברות.
ואם את מספרת והן יצחקו או יגידו לך דברים כאלה.. אז אני מצטערת אבל הן לא חברות.
אני גם הולכת לפסיכולוגית..
יש לי תור מחרxd
זה עוזר ולא אכפת לי מה חושבים..
תספרי רק לחברה הכי טובה שלך ;- )
היא לא תספר לאפחד <3
בהצלחה!
יש לי תור מחרxd
זה עוזר ולא אכפת לי מה חושבים..
תספרי רק לחברה הכי טובה שלך ;- )
היא לא תספר לאפחד <3
בהצלחה!
אנונימי
זה שטויות, אין לך מה להתבייש בזה, המון היום הולכים לפסיכולוגים זה לא אומר שאת משוגעת.
אל תדאגי הרבה מאוד אנשים זקוקים לפסיכולוג, מסיבה כזו או אחרת, אין ממה להתבייש הלוואי שלי היה פסיכולוג ברגעים שאני הכי צריכה.
מקווה שהוא עוזר לך וזה שישלך פסיכולוג אף פעם לא יגיד שאת משוגעת. בכלל לא (:
מקווה שהוא עוזר לך וזה שישלך פסיכולוג אף פעם לא יגיד שאת משוגעת. בכלל לא (:
מי שהולכת לפסיכולוגית זה לא אומר שהיא משוגעת ואם את לא רוצה להגיד את זה לחברות שלך את לא חיבת להגיד להם ואם את אומרת אז את לא צריכה להתבייש בזה בכלל (שימי פס על כל העולם ותעשי מה שטוב לך )
זה ממש לא. בושה.. אין לך מה להתבייש בזה אני גם הייתי לפני שנה וחצי אצל פסיכולוגית וזה מאוד עזר לי ואם יש לך עוד בעייה את יכולה לבוא אלי בכיף ולדבר איתי על כל מה שמפריע לך:-)
אנשים חייבים לרדת מהסטיגמה שרק משוגעים וחולי נפש הולכים לפסיכולוג. זה ממש לא נכון, פסיכולוג עוזר לבן אדם במצב נפשי, לא רק לאנשים שיש להם "בעיה במוח". בכל אופן - מקרה הכי גרוע, גם אם הן ידעו, כמה נורא זה יהיה? זה שטויות, תאמיני לי עדיף ללכת לפסיכולוג ושיעזור לך בכל מה שאת צריכה מאשר לוותר על זה בגלל ילדים כאלו
למה את הולכת אליה?
ודרך אגב... אם הן יגיבו ככה-משוגעות בעצמם!
לא כל מי שהולך לפסיכולוג הוא פסיכי! (לא מניסיון..)
ודרך אגב... אם הן יגיבו ככה-משוגעות בעצמם!
לא כל מי שהולך לפסיכולוג הוא פסיכי! (לא מניסיון..)
אנונימית
את לא צריכה להתבייש בזה כי בסופו של דבר זה רק עוזר לך ולא עושה לך רע, ואם את חושבת שהן יגיבו בצורה שלילית פשוט אל תספרי להן
פסיכולוג זה לא למשוגעים זה עוזר לאנשים זה הכל זה בן אדם שאתהה יכול לדבר איתו להגיד לו דברים אישיים שקרו לך ואתה לא מסוגל לספר אותם לאף אחד אחר לפרוק דברים ולדעת שאף אחד לא יגיד אותם...
ממש ממש לא
אנחנו בעידן המודרני. כלום כבר לא מחדש
בסך הכל פסיכולוגית היא מענה לאנשים שאין להם עם מי לחלוק את הבעיות שלהם, או בגלל אינטימיות או סתם כי העדיפו לדבר עם מישהו אובייקטיבי.
זה פשוט לשתף את עצמך, לחשוף.
לפעמים יש לנו דחף לעשות את זה אבל אנחנו לא מוצאים את האנשים הנכונים ופסיכולוג במקרים האלה הוא המקום הנכון לפנות אליו
אנחנו סתם צריכים אוזן קשבת ומישהו שאין לו דעה קדומה על הסיטואציה.
שבסך הכל מכיר שמות.
אני לא חושבת שזה בושה כשרוצים להשתמש הכלי הזה לעזרה עם בעיות.
לפעמים יותר בושה לספר מה שמספרים לפסיכולוגית מאשר לספר שמתראים איתה
אנחנו בעידן המודרני. כלום כבר לא מחדש
בסך הכל פסיכולוגית היא מענה לאנשים שאין להם עם מי לחלוק את הבעיות שלהם, או בגלל אינטימיות או סתם כי העדיפו לדבר עם מישהו אובייקטיבי.
זה פשוט לשתף את עצמך, לחשוף.
לפעמים יש לנו דחף לעשות את זה אבל אנחנו לא מוצאים את האנשים הנכונים ופסיכולוג במקרים האלה הוא המקום הנכון לפנות אליו
אנחנו סתם צריכים אוזן קשבת ומישהו שאין לו דעה קדומה על הסיטואציה.
שבסך הכל מכיר שמות.
אני לא חושבת שזה בושה כשרוצים להשתמש הכלי הזה לעזרה עם בעיות.
לפעמים יותר בושה לספר מה שמספרים לפסיכולוגית מאשר לספר שמתראים איתה
משוגע מי שלא הולך לפסיכולוג! נסיכה תתגאי במי שאת ומה שאת אל תתבישי אני מטופלת כבר מלא זמן אצל פסיכולוגית אף אחד לא מושלם סמכי עלי!
באותו הנושא: