התחברות
הרשמה
אני *אגיד* והוא *יגיד*, זה באמת כל כך קשה?
31 במרץ 2015, 19:57
עברית
לשון
מילים
ביטויים
מה זה
תשובה אחת
לוקח שנים להתרגלל זה קשה חח
כי אמרת את זה כל החיים
S
Sound
באותו הנושא:
למה אם אני אגיד שאני אוהב בנות רזות בתת משקל יגידו שאני מעודד אנורקסיה, אבל שמישהו אחר יגיד שהוא אוהב שמנות זה בסדר?
איך רושמים, יגיד לך או אגיד לך?
בנים אם סתם תשבו אם מישהו והוא יגיד שקר לו תתנו לו את הג'קט, שלכם?
אם יגידו לך להתנשק צרפתית שתי דקות עם ידיד שלך באמת או חובה. תסכימי?
אם אני אגיד לחבר שלי שאני מתגעגעת לאקס, הוא יכעס עלי?
אני אגיד או אני יגיד?
אם אני אגיד למישהו שיש לי חבר רק כדי שירד ממני (הוא חופרר) זה רע?
תנו לי חובה מצחיקה לתת לידיד שלי באמת או חובה (הוא בן 18, והוא פה איתי)
היעילות במדרסים - מדרסים באמת עוזרים? אשמח שאנשים שזה עזר להם, / אנשים שזה לא עזר להם, יענו, ויגידו איזה כאבים פתר להם / לא פתר להם!
אם למישהו יש הפרעת קשב וריכוז והוא לוקח כדורים, אז הוא באמת יכול להפוך לחכם יותר?
לא היה לי חבר אף פעם, אני מפחדת שאם אני יגיד שלא היה לי אף אחד, אז אף אחד לא יהיה איתי, זה באמת ישנה למישהו אם לא היה לי חבר?