4 תשובות
אם הוא גם בקטע שלך הוא יגיד (אם הוא לא פחדן-_-) ואם הוא לא הוא כנראה יגיד שלא:)
אם לא אז אל תיפגעי את תמצאי מישהו אחר!3>
בהצלחה:)
שואל השאלה:
התנשקנו פעמיים באמת או חובה ומאז דיברנו מלא.. יצאנו והתחברנו.. והוא ידיד ממש טוב שלי אז אני מפחדת להרוס את הקשר אם אני אגיד שאני בקטע שלו והוא לא..
וגם החבר הכי טוב שלחו הוא האקס שלי אז נראלי שזה יפריע לו מאד למרות שהיינו כולה חודש ביחד
אנונימית
מאיפה לנו?
תלוי אם זה הדדי או לא, אם זה הדדי הוא יגיד שגם הוא, אם לא.. הוא יכול לברוח, לכי תדעי.
Aro
באותו הנושא: