8 תשובות
בסדר גמור, ולא נורא- תדעי שלפחות ניסית. מתחרטים על הדבריפ שלא עשינו ולא על אלו שכן.
לא אז עוברים הלאה ומבינים שיש יותר טובים ממנו:)
אין לך מה להפסיד אם את רוצה עוד להתייעץ שלחי הודעה
אין לך מה להפסיד אם את רוצה עוד להתייעץ שלחי הודעה
יש בנייכם משהו? מדברים פה ושם? אם כבר אז תיגשי אליו בתחילת המסיבה..:)
אם הוא יגיד לא את בכל זאת ניסית, לכי על זה ;)
אם הוא יגיד לא..
אז תגידי לו,
סתם נראלך? צחקתי חח
אז תגידי לו,
סתם נראלך? צחקתי חח
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא מדברים הרבה באמיתי פעם היינו מדברים מלא בפייסבוק אבל זה הפסיק מזמן
אנחנו לא מדברים הרבה באמיתי פעם היינו מדברים מלא בפייסבוק אבל זה הפסיק מזמן
אנונימי
תנסיי מה אכפת לך, תגידי לו שאת מתגעגעת לשיחות שלכם ואת לא מפסיקה לחשוב עליו...:) זה ישכנע אותו
תנסי מקסימום יגיד לא עדיף להתחרט על משהו שעשית מפני להתחרט על משהו שלא עשית
באותו הנושא: