8 תשובות
בסדר גמור, ולא נורא- תדעי שלפחות ניסית. מתחרטים על הדבריפ שלא עשינו ולא על אלו שכן.
לא אז עוברים הלאה ומבינים שיש יותר טובים ממנו:)
אין לך מה להפסיד אם את רוצה עוד להתייעץ שלחי הודעה
יש בנייכם משהו? מדברים פה ושם? אם כבר אז תיגשי אליו בתחילת המסיבה..:)
אם הוא יגיד לא את בכל זאת ניסית, לכי על זה ;)
אם הוא יגיד לא..
אז תגידי לו,
סתם נראלך? צחקתי חח
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא מדברים הרבה באמיתי פעם היינו מדברים מלא בפייסבוק אבל זה הפסיק מזמן
אנונימי
תנסיי מה אכפת לך, תגידי לו שאת מתגעגעת לשיחות שלכם ואת לא מפסיקה לחשוב עליו...:) זה ישכנע אותו
תנסי מקסימום יגיד לא עדיף להתחרט על משהו שעשית מפני להתחרט על משהו שלא עשית