3 תשובות
בלחם שאכלת יש בערך 70 קלוריות לפרוסה כי זה חיטה מלאה, וביחד עם הגבינה זה יוצא בערך 230 קלוריות.. זה עדיין ממש קצת ואת כמעט ולא אכלת כלום, אז באמת עדיף לך לאכול משהו עכשיו עדיף כמובן משהו בריא ולאכול בשעות מסודרות ולא ככ מומלץ לפני שינה אבל חשוב שתאכלי משהו עכשיו שלא תקומי בבוקר עם רצון מוגבר יותר לאכול ובגלל זה תרצי יותר מתוק ויותר לאכול במהלך היום (רמות אינסולין גבוהות בדם)
אנונימית
שואל השאלה:
אכלתי לחם מחיטה מלאה של אנג'ל, אני כמעט בטוחה שבפרוסה יש 100 קלוריות.
ואכלתי את זה עם שלוש-ארבע כפות גבינה לבנה..
ואני יודעת שעדיף לי לאכול משהו בריא, אבל במקרה שלי אני צריכה לאוכל הכל לא משנה מה זה..
אנונימית
אני לא יודעת באיזה לחם השתמשת אבל בלחם רגיל יש בערך 80 קלוריות לפרוסה אז יוצא שהארוחת בוקר בערך 200 קלוריות וביחד עם הפיצה (שהחישוב שלה נכון- במשולש פיצה ביתי יש בערך 300 קלוריות) והתה יוצא שלא אכלת מספיק בכלל ליום ואת יכולה לקחת עוד משהו אם את מרגישה רעבה אבל במקום לקחת משהו לא בריא אני ממליצה לך לקחת יוגורט עם מעט אחוזי שומן או חטיף בריאות שעדיף על בפלה
אנונימית