התחברות
הרשמה
אני לא נרדמת ואני צריכה לקום מחר ב8! מה לעשות?
1 באוגוסט 2016, 03:10
שינה
בוקר
עייפות
קימה בבוקר
הירדמות
תשובה אחת
היית צריכה לישון כבר מעשר אז פשוט תישארי ערה כל הלילה
ש
שרקן פתולוגי
באותו הנושא:
אני צריכה לקום ממש מוקדם מחר ואני לא נרדמת למישו יש עצות איך להירדם?
לא נרדמת בגלל שאני מפחדת לישון מליצנים רוצחים ואני צריכה לקום ב7 וחצי מה לעשות?
אני בבסיס ומחר אני צריכה לקום ב5 אבל אני לא נרדמת, איך אפשר להירדם מהר?
אני צריכה לקום ב3AM לטיסה. איך אני נרדמת עכשיו מהר?
אני לא מצליחה לישון ואני צריכה לקום מחר ב6 בבוקר מה לעשות?
אני במסע פולין ואני לא נרדם ומחר צריך לקום מוקדם (5:30 בבוקר), מה לעשות?
אני לא מצליחה להרדם ואני צריכה לקום מחר מוקדם בגלל הבית ספר
צריכה לקום ב10 כי יש לי תור ב11 וחצי ואני צריכה להתעורר על עצמי ולהתארגן וזה.
לא נרדם ואני צריך לקום מחר ב-8:00 בבוקר. מה לעשות?
מחר אני צריכה לקום מוקדם ואני לא עייפה בכלל מה לעשות אני לא מצליחה להירדם...
חבר שלי יושן אצלי ואני צריכה לפתוח תמיטה בשביל שאני יישן גם אבל הוא נרדם ואני לא רוצה לעשות רעש מה לעשות?