7 תשובות
חלב חם
תתכסי טוב, ופשוט עצמי את העיניים.
תעצמי עיניים תחשבי על היום שקרה ותרדמי תוך מקסימום חצי שעה אם את לא טובה בלשחרר..
הכי חשוב - בלי לחץ. כשאת מבינה שאת חושבת על הרבה דברים ו"בחיים לא תצליחי להירדם", זה רק מחמיר את המצב. אפילו תקחי את הטלפון, תעשי את מה שאת אוהבת ואחרי 10 דקות תחזרי למיטה. אם את יכולה, תעברי לישון בסלון או על מיטה אחרת, זה יכול להקל. את יכולה לשתות חלב חם או לנסות כל מיני עצות אחרות, רק אל תתרוצצי יותר מדי.
אנונימי
תעשי מקלחת מרגיעה וחמה, אחריה תמרחי קרם גוף ושמנים שיתנו לך תחושה חמימה ורעננה. תשתי תה ללא קפאין, שימי לך ברקע מוזיקה מרגיעה. תחשיכי את החדר לגמרי, תסדרי את המיטה שתהיה נוחה, תרחיקי ממך דברים מפריעים כמו טלפון, שעון, טלוויזיה. כשאת מנסה להירדם, תנסי לא לחשוב על שום דבר. תתרכזי במוזיקה או בנשימות שלך. תנשמי עמוק ותתרכזי בכל נשימה.
אם בכל זאת את לא נרדמת, נסי לראות סדרה קצרה עד שתרגישי תשושה. לילה טוב!
^ לתגובה האחרונה
עד שהיא תעשה את כל זה היא כבר תצטרך לקום
חח חח נתתי כל מני רעיונות היא לא חייבת לעשות את כולם, חוץ מזה לשתות תה זה 5 דקות וככה גם לשמוע שירים/להתקלח וכו