8 תשובות
אני לפעמים כן לפעמים לא ולמשפחה לא אכפת
אנונימית
כרגע לא אוכלת חמץ בפסח. אבל אולי בהמשך הפסח כן.
כן, הם גם אוכלים
לא ממש יוצא לי אבל אני לא שומרת.
ולא אכפת להם כל עוד זה לא בבית
ולא אכפת להם כל עוד זה לא בבית
לא, כל האוכל נלקח והוחבא ממני באכזריות
לא אוכלת
כי גם אני לא יכולה
כי גם אני לא יכולה
אני אוכל חמץ ולאף אחד אין בעיה עם זה...
אם כבר, הם גם אוכלים.
אם כבר, הם גם אוכלים.