6 תשובות
למי שאין ביטחון עצמי, בדר"כ ידרכו עליו ולא ישימו עליו.. כדי לעבוד על ביטחון עצמי
בתור אחת שאין לה ביטחון עצמי, זה פוגע בהכל. בעיקר בחיי החברה...
כן, זה פוגע בך, זה מונע מימך דברים שתרצי לעשות.
כמו לעמוד מול קהל ולדבר אם זה בכיתה, או בכל דבר אחר.
זה יקשה עליך דברים, וזה בעייתי, וקשה.
כמו לעמוד מול קהל ולדבר אם זה בכיתה, או בכל דבר אחר.
זה יקשה עליך דברים, וזה בעייתי, וקשה.
שואל השאלה:
אז מה אפשר לעשות?
אז מה אפשר לעשות?
אנונימית
לא
באותו הנושא: