7 תשובות
לא צריך להגזים עם שש פעמים, אבל תוכל עם גם שלוש ארבע פעמים בשבוע להיכנס לכושר תוך חודש וחצי מינימום
הרבה זמן למה יפריעו לך המון פציעות...
תגיד לי מה אתה משוגע?! מי מתאמן 6 ימים בשבוע ועוד בתור התחלה?! לא בריא בכלל...
תעשה שלוש בשבוע ואז אולי תוסיף עוד אימון אחד... מעל זה תתייעץ כבר עם מומחים בנושא.
כל אחד והגוף שלו.. זה לא מדע מדוייק.
בכל מיקרה אם את\ה מתחיל\ה לעשות ספורט אני ממליצה לך להתחיל בהדרגתיות ולא ישר כאסח.. זה עלול לגרום לדברים לא טובים.
זה לא בריא להתאמן 6 פעמים בשבוע (כל יום).
מה שהכי מומלץ זה להתאמן יום כן יום לא.
זה יוצא כולל שבת 4 פעמים בשבוע.
אל תתאמן 6 ימים בשבוע כי זה לא ברי, אבל אם תתאמן 3 או 4 פעמים ביום אז תיכנס לכוש תוך חודש, חודשיים בערך.
אנונימי
רק רגע, 6 בשבוע זה כבר עומס על הגוף ואתה עלול להיפצע או להתעייף קשות, כי הגוף לא יכול כל היום לשאת את זה. ברמה סבירה ובריאה, תעשה 3-4 בשבוע.
6 פעמים בשבוע ולא יהיה לך שריר שלא ייתפס ותרגיש גרוע. תתחיל בפעמיים בשבוע שעה וחצי מקסימום שעתיים. אם אתה בכושר טוב תעשה 3 פעמים בשבוע ולאט לאט אפשר להעלות את זמן הפעילות ולעשות 4 פעמים בשבוע. תזכור. הגוף שלך הוא מערכת עם כל כך הרבה דברים. אתה חייב לתת לו לנוח כדי שיוכל לשמור על עצמו ולתפקד כמו שצריך בהצלחה וכל הכבוד על המוטיבציה!