18 תשובות
תשאלי את עצמך - כמה קלוריות את שורפת בחדר כושר?
שואל השאלה:
לא יודעת תעשה בערך לא הרבה ולא קצת באמצע
אי אפשר לשעות בערך,
כמה זמן את בחדר כושר? אל אלו מכשירים את עובדת.
ואפשר לבדוק באינטרנט כמה קלוריות שורפת כל מכונה לשעה (למרות שחדר כושר רוב המכשירים עובדים על חיזור שרירים ולא כושר ושריפת קלוריות)
את אוכלת מעט מידי קלוריות.. תאכלי בסיבות ה1000 לפחות
שואל השאלה:
אממ לא אני לא צריכה יותר קלוריות זה מספיק לי כיאלו אניי אוכלת ולא רעבה ככה,
700 קלוריות תוך שבוע בבית חולים
שואל השאלה:
תודה מעריכה את זה,
אבל זה מספיק לי אני לא מרעיבה את עצמי:)
הם צודקים.
700 זה פחות מ2 ארוחות,
אי אפשר להסתדר ככה.
את צריכה לשמור על תזונה נכונה, לא להכניס את עצמך לדיאטה.
אל תאכלי פחות, תאכלי בריא.
את יכולה להגיד שזה מספיק לך זה לא באמת מספיק, אנשים אוכלים בסביבות ה2000 קלוריות ואת רק 700 תעשי את החישוב והשיקולים שלך... הגוף זקוק לאנרגיה בשביל להתאמן, בקיצור תעשי מה שבאלך
אה.. בנאדם אוכל בממוצע 2000-3000 קלוריות ביום,
אני אישית גם חושב ש1200 זה קצת מדי בשביל דיאטה..
תאכלי 3 ארוחות על בסיס ירקות קטניות דגנים ומעט חלבונים + 2 פירות בין הארוחות
שואל השאלה:
התפריט שלי:
1. אקטיביה,
2. מלפפונים,
3. שיבולת שועל
4. פרי
5. שקשוקה
-ומתי שבאלי במשך היום אני שותה תה ירוק פעם אחת ביום-
רואים אני לא מרעיבה את עצמי
גבר צריך 2000 קלוריות גבר בדיאטה מאוזנת צריך בערך 1700
אישה צריכה 1600 בדיאטה מאוזנת בערך 1400
פחות מ1200 זה נזק לגוף
חסר בתפריט שלך חלבונים ופחמימות שהגוף חייב
שואל השאלה:
קשה לבנות תפריט כשר לפסח
למה תאכלי מלא ירקות מכל הסוגים כל הזמן תדחפי ירקות זה גם בריא וגם בלי הרבה קלוריות
אני הייתי אצל דיאטנית והיא אמרה שצריך לאכול 1000-1200 קלוריות ביום אז תפסיקו לשגע אותה! מה שחשוב זה שתשתי הרבה מאוד מים! זה גם נורא מרזה! וכמה תרדי אי אפשר לדעת כי זה תלוי בגוף שלך, במשקל שלך, בגיל שלך, וכמה קשה את מתאמנת, וכמה שומן יש ב-700 קלוריות שאת אוכלת..
את תאטי את קצב חילוף החומרים שלך כך מה שיקשה עליך בהמשך להישאר באותו המשקל/לרדת במשקל, וגם יגרום להרבה תופעות בריאותיות לא טובות.
תאכלי 1200 קלוריות ולא פחות!
ואם הבנת שאת צריכה לשרוף בדיוק את הקלוריות האלה שאת מכניסה רק בחד"כ כושר אז התפישה שלך לא נכונה. את שורפת קלוריות גם במהלך כל היום בכל פעולה שאת עושה (בהתאם למאמץ ולמשקל שלך) כמו למשל בישיבה בשכיבה ואפילו בשינה! ככה שבחדר כושר כמה שתשרפי יותר זה יהיה יותר טוב אבל את כל ה 1200 ויותר מזה את צריכה לשרוף במהלך כל היום ביחד עם הבוא נגיד "פוש" שאת נותנת בחד"כ ככה שתגיעי למאזן קלורי שלילי (מוציאה יותר ממה שמכניסה).
בנוסף לזה תחלקי את האכילה שלך ל 5-6 ארוחות קטנות ביום.
ויותר מזה אם תאכלי ותשתי נכון ככה גם תאיצי את קצב חילוף החומרים ותרזי יותר בקלות.
אם יש לך שאלות נוספות אני כאן ואני אשמח לעזור:)
בהצלחה!