3 תשובות
קודם כל זה ממש טוב שאת עושה 300 כפיפות בטן ביום.. זה שהצורה של הבטן שלך השתנתה זה בסדר גמור. אם הבטן לא יורדת זה סימן שאו שאת לא עושה את זה טוב או שפשוט המבנה השתנה כדי לפתח לך קוביות בבטן ואז תרד לך הבטן
ככל הנראה עבדת רק על חיזוק שרירים ולא על הפחתת אחוז השומן בגוף
לעשות 300 כפיפות בטן ביום זה מאוד לא בריא!
תעשה/תעשי את מה שבקישור ומנסיון זה יעבוד
תעשה/תעשי את מה שבקישור ומנסיון זה יעבוד
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: