3 תשובות
הליכה זה אירובי טוב.
כל עוד תהיי בגירעון קלורי, את תרדי בשומן לא משנה איזה אירובי תבחרי לעשות.
כל עוד תהיי בגירעון קלורי, את תרדי בשומן לא משנה איזה אירובי תבחרי לעשות.
שואל השאלה:
איי לי כוח לצאת להליכה
איי לי כוח לצאת להליכה
אנונימית
תעשי בשכונה או סביב הבית
באותו הנושא: