3 תשובות
הליכה זה אירובי טוב.
כל עוד תהיי בגירעון קלורי, את תרדי בשומן לא משנה איזה אירובי תבחרי לעשות.
{;
שואל השאלה:
איי לי כוח לצאת להליכה
אנונימית
תעשי בשכונה או סביב הבית
{;
התחברות ל