4 תשובות
וואלה זה נראה כמו חימום, לא כמו אימון
מסבירה כדי שתביני את העיקרון. כעיקרון אימוני כוח עובדים באופן אינטנסיבי על שרירים תוך שמירה על נשימה סדירה ומאוזנת לעומת אירובי שמצריך קצב נשימות גבוה בהרבה ובדרך כלל כולל תזוזה מהירה של הגוף (שוב, בניגוד לכוח שהם אימונים יחסית איטיים) לדוגמה ריצה, עלייה במדרגות, קפיצה וכולי
באותו הנושא: