17 תשובות
אין הרבה רעים
הם ממש נחמדים
הם ממש נחמדים
אנונימי
רובם לא רעים, אנחנו פשוט רואים אותם ככאלה כי זה מה שחינכו אותנו מגיל צעיר
הם פשוט שונאים יהודים
זה למה
זה למה
שואל השאלה:
בלי קשר ליהודים הרוב ברברים למה זה
בלי קשר ליהודים הרוב ברברים למה זה
אנונימית
אף אחד לא חינך אותי לחשוב ככה
הם הוכיחו את עצמם יפה מאוד
הם הוכיחו את עצמם יפה מאוד
הערכים שלהם זה לשנוא
בשבילם זאת "מצווה"
בשבילם זאת "מצווה"
יש גם הרבה יהודים כאלה, זה הכל עניין של חינוך
שואל השאלה:
אולי הבעיה היא הדת
אולי הבעיה היא הדת
אנונימית
ערכים שהם מעבירים מדור לדור.
כי הם מגעילים שובניסטים הומופובים אלימים
יש גם הרבה יהודים רעים אז הכללות לא עוזרות
שואל השאלה:
^^וואלה.. שאלתי למה
^לא הכללתי אני אומרת ממה שאני רואה. וברור שיש גם הרבה יהודים רעים
^^וואלה.. שאלתי למה
^לא הכללתי אני אומרת ממה שאני רואה. וברור שיש גם הרבה יהודים רעים
אנונימית
זה למה זה הערכים שהם מעבירים.
^ זאת לא הכללה, זאת עובדה.
בעיקר כלפי המוסלמים הם באמת מאמינים שמי שלא מוסלמי לא מגיע לו לחיות
בעיקר כלפי המוסלמים הם באמת מאמינים שמי שלא מוסלמי לא מגיע לו לחיות
תשנה את הביו לפחות מר אהבת חינם
שואל השאלה:
זאת לא עובדה
אני מאמינה שיש גם טובים אבל הם מיעוט
זאת לא עובדה
אני מאמינה שיש גם טובים אבל הם מיעוט
אנונימית
חחח לך תחפש את פסוק החרב בגוגל אח שלי היקר.
יש לי אהבת חינם לאנשים שלא פוגעים באחים שלי
יש לי אהבת חינם לאנשים שלא פוגעים באחים שלי
באותו הנושא: