14 תשובות
כל הערבים רעים
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא
ממש לא
בטח שכן הם פשוט לא קלטו את זה עדיין
אנונימי
^מאוד אמין
אנונימי
^שתוק אתה אתה לא תדבר ככה אל מוחמד
אנונימי
^מה אתה מתערב? וגם לא לכל ערבי קוראים מוחמד, אני מחמוד
אנונימי
^וואו מחמוד איזה הבדל
^שתוק עכשיו גם אתה הצטרפת?
אנונימי
^אל תדבר אליו ככה ערבי מסריח תשתוק אתה
אנונימי
אני מאמינה שהשאלה הנכונה היא למה יש בני "אדם רעים". רוע הוא לא דבר יחודי לערבים.
קנאה כתוב שהוא פרא אדם כוונה שהם רואים אותנו רבים עם חילונים דתיים שמלנאים אנכיסטים מלחמה אחים בנינו אז קנאה גורמת להם לשנוא אותנו כמו שהם לא אוהבים אבו מאזן זה בניהם
אנונימית
אל תצטער בשמי אני לא מצטער!
אנונימי
אני לא יודע מה קרה להם וגם הצטרפו מלא אנונימיים אני מצטער בשמם
אנונימי
שואל השאלה:
מה יש לכם אתם
מה יש לכם אתם
באותו הנושא: