50 תשובות
פלסטין זה בשבילם ארץ אז כיאילו כמו ישראלים ורוסים ופרסים וערבים ופלסטינים
אני אוהבת ליקרוא להם פסטלינים מהמילה פלסטלינה
אנונימית
שואל השאלה:
אורי ?
איפה סימן השאלה אדוני?
לשאלה, לרוב
וזה תלוי איך אתה מגדיר רוע
יש ערבים רעים שהם לא פלסטינים, יש יהודים רעים שהם לא ישראלים, וכו' וכו'.
אם מפריע לך פלסטינים שלא בעד קיום של מדינה יהודית אז לא משנה מה יגידו, הרוב המוחלט שלהם נגד מדינת ישראל. עזוב את זה שחלקם לא עושים כלום, ורק רוצים לחיות בשלווה, אבל הם עדיין נגד המדינה. הקיצוניים שמפגינים ופוגעים זה משהו אחר
מה אתה רוצה להגיד בשאלה הזאת כי אם יש לך דעה פשוט תביע אותה. אני לא מבינה מה אתה רוצה להשיג פה.
אין טעם להיות כל כך לאומני כמו שההורים והסבים שלהם היו (של הפלסטינים) במקומם הייתי מחפשת לעוף מפה כמה שיותר מהר אם הייתי יודעת שאין לי עתיד בארץ הזאת, חבל על הזמן, אם הם אנשים איכותיים (ולכל אחד יש פוטנציאל להיות איכותי ומשכיל) הם צריכים ללכת ללמוד במקום שיקבל אותם ושיוכלו להתפתח ממנו ולתרום לעצמם ולאנושות בעוד ידע, מחקרים, או נכסי תרבות שייצרו בעצמם.
לא מעניין אותי למי השטח היה שייך קודם. זה אדמה בסופו של דבר, ועושים ממה כזה ביג דיל שאני לא מבינה. מי שבאמת מבין מה טוב בשבילו, יחפש לפתח את עצמו, ולא להיות נאמן וליצור סכסוכים בערבות כמיהה לשטח שהוא חושב שהיה פעם של דור פלסטיני שכבר מזמן אבד ואיננו עוד.
כן "רעים" יש עוד מילים לתאר
לרוב כן .. אבל לא בהכרח
כן
לא צריך להכליל אבל יש הרבה פלסטינים ששונאים את ישראל ורוצים לפגוע בנו
לרוב, כי שוטפים לפלסטינים את המוח ארגוני הטרור ששולטים שם ומאשימים את ישראל בעוני ולא את הארגונים שלוקחים להם את הכסף שישראל נותנת בשביל כלי נשק ווילות
הם לא רעים, הם פשוט רוצים את האדמות שהיו שלהם, ולא כל הפלסטינים עושים פיגועים, יש פלסטינים שרוצים לחיות איתנו בשלום אבל המחבלים עושים את כל הרעש וגורמים לנו לחשוב שכל הפלסטינים רעים
^ הבעיה ששוטפים להם תמוח
לא
ערבי טוב וערבי רע זה קרינג'
כולם האויב והסרטן במדינה הזו
לרוב מה שהאינטרנט מציגה בפנינו זה הפלסטינים הקיצוניים ששורפים דגלי ישראל וכאלה , אבל האמת שהמון ערבים פלסטינים היו רוצים שלום בניינו , הבעייה היא החמאס , לפלסטינים אין ממשלה והאירגון השולט שם הוא חמאס שזה ארגון טרור והם הבעיה לא כול הערבים רוצים שנעוף מפה הרוב רוצים שלום הבעייה היא החמאס לא הערבים
לא כולם אבל הרוב
לא כזה קשור אבל יש גם יהודים ערבים
יש גם מצרים, סורים, לבנונים... ערבים יש גם מחוץ לפלסטין, ויש רעים ויש טובים.
נגיד האמירתים איתנו ועוזרים לנו, ואומרים שגם הסעודים כנראה יחתמו בקרוב על משהו דומה להסכמי אברהם.
עם זאת, הסורים, הפלסטינים והלבנונים כנראה ימשיכו להיות שונאי ישראל עוד הרבה זמן.
לא תמיד אבל לרוב, מי שלא פלסטיני אבל כן ערבי רע יש התנהגות לא בהכרח שונה מהם, אבל זה תלוי בהגדרה של ערבים רעים
לא בהכרח
לרוב הם בעד פלסטין
לא רק, יש גם ערבים ישראלים רעים
אנונימי
לא, מוסלמים קיצוניים לרוב ערבים, אבל ערבי יכול להיות נוצרי ויהודי בנוסף למוסלמי.., פלסטין היא הארץ במקום ישראל.., ככה הם קוראים לשטח שלהם ולאדמה פה, וגם באיסלם יש ימני קיצוני שעבר שטיפת מוח כמו ביהדות, רק שהם באמת פועלים בצורה נוראית יותר ולא ניתנים לשליטה, אבל מוסלמים ברובם אנשים מאוד מאוד טובים
רוב הפלסטינים לא רעים. יש חלק שכן. רובם רוצים שקט, ושונאים את ה"ממשלה" שלהם כי יש שם המון שחיתות, מעדיפים להיות אזרחי ישראל. לכן יש המון פלסטינים שעובדים בישראל, יותר טוב להם
שערבים רעים הם מחבלים ,ומי שחושב שלמקום קוראים פלסטין ,הוא מחבל, ומי שעושה פיגוע נגד יהודים הוא מחבל ופשוט לרוב זה פלסטינים וערבים
הם לא רעים הם מסכנים מה שמלמדים אותם מגיל צעיר זאת לא אשמתם שהם גדלים בחברה כזאת רעה
לא הם סתם מחבלים
כן
פלסטינים הם נאצים
לא.. יכולים להיות מדובאי לדוגמה והם לא ייחשבו פלסטינים
לא יודע מה השאלה בכלל. כל ערבי במדינת ישראל שהיה מבצע פיגוע טרור, אילו שאלת אותו מי הוא ומה הוא, הוא היה מתגאה שהוא פלסטינאי.

אז למה להתפלסף ולהגיד "הרוב"?
כולם. כן.

זה שיש ערבים טובים, לא אומר שהרעים מגדירים עצמם כפלסטינים מבטן ומלידה.

שואלים שאלה, תענו על השאלה. אל תוסיפו מידע מיותר ולא רלוונטי.
אף אחד לא שאל על ערבים טובים.

ואף אחד פה לא דיבר על בדואים או דרוזים שהם *כמו* ערבים.
לא כולם..
הרוב
drip guy
תלמד הבנת הנקרא.

לא שאלו אם כל ערבי פלסטיני הוא רע.
שאלו האם כל ערבי רע הוא פלסטינאי.
הם תומכים בהם
ערבי מחבל הוא רע