31 תשובות
שואל השאלה:
^^את עושה פה הכללה די אכזרית, יש לי מורים, חברים ומכרים ערבים (או דרוזים) שמאמינים במדינה, מתגייסים ביחידות הכי מובחרות ופועלים למען המדינה. יוסף חדאד? ערבי שפועל למען המדינה.
^^את עושה פה הכללה די אכזרית, יש לי מורים, חברים ומכרים ערבים (או דרוזים) שמאמינים במדינה, מתגייסים ביחידות הכי מובחרות ופועלים למען המדינה. יוסף חדאד? ערבי שפועל למען המדינה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה את הקטע של מדינה יהודית, שנלחמנו וייחלנו לה במשך שנים אבל יש פה עוד שעשו את זה (שוב, אני לא מחשיבה את הפלסטינים הם עשו דברים נוראיים וחד משמעית המדינה לא שלהם) אבל ערבים שחיים ביננו והם חלק מאיתנו ועוזרים לנו אני לא רואה סיבה לשנוא אותם
אני מבינה את הקטע של מדינה יהודית, שנלחמנו וייחלנו לה במשך שנים אבל יש פה עוד שעשו את זה (שוב, אני לא מחשיבה את הפלסטינים הם עשו דברים נוראיים וחד משמעית המדינה לא שלהם) אבל ערבים שחיים ביננו והם חלק מאיתנו ועוזרים לנו אני לא רואה סיבה לשנוא אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אם אנחנו שונאים ערבים במכלל איך אנחנו יותר טובים מהפלסטינים ששונאים אותנו על היותנו יהודים (כמובן שאנחנו לא פראי אדם אבל בשביל מה השנאה?)
אם אנחנו שונאים ערבים במכלל איך אנחנו יותר טובים מהפלסטינים ששונאים אותנו על היותנו יהודים (כמובן שאנחנו לא פראי אדם אבל בשביל מה השנאה?)
אנונימית
אני מסכים איתך אבל אני בטח שיכול להבין את אלה שלא אוהבים אותם
שואל השאלה:
אם הם מסתובבים סביבנו זה אומר שהם ראויים לזה...ואולי כן אני ארגיש לחוצה יותר אבל זה החינוך והסביבה שאנחנו מקבלים, "הם שונים מאיתנו אז צריך לשנוא אותם"...איך זה טוב יותר מהפלסטינים?
אם הם מסתובבים סביבנו זה אומר שהם ראויים לזה...ואולי כן אני ארגיש לחוצה יותר אבל זה החינוך והסביבה שאנחנו מקבלים, "הם שונים מאיתנו אז צריך לשנוא אותם"...איך זה טוב יותר מהפלסטינים?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה את הפחד מהם, זה מוצדק לגמרי אבל מסביבי אני רואה אנשים שקוראים להם מחבלים וכו ואני מרגישה ככ רע...
אני מבינה את הפחד מהם, זה מוצדק לגמרי אבל מסביבי אני רואה אנשים שקוראים להם מחבלים וכו ואני מרגישה ככ רע...
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו גדלנו במדינה שכל הזמן תחת התקפה ואנטישמיות וזה טיפה צורם שיש יהודים ביננו שלא יותר טובים מהשונאים שלנו...
אנחנו גדלנו במדינה שכל הזמן תחת התקפה ואנטישמיות וזה טיפה צורם שיש יהודים ביננו שלא יותר טובים מהשונאים שלנו...
אנונימית
שואל השאלה:
כן, יש לנו סיבות...אבל אתה מכליל!
כן, יש לנו סיבות...אבל אתה מכליל!
אנונימית
שואל השאלה:
את שונאת את כולם כי הם ערבים וקיבלת רושם מהערבים פלסטינים, איך זה יותר טוב מכל העולם ששונא אותנו כי אנחנו יהודים
את שונאת את כולם כי הם ערבים וקיבלת רושם מהערבים פלסטינים, איך זה יותר טוב מכל העולם ששונא אותנו כי אנחנו יהודים
אנונימית
שואל השאלה:
את שונאת את כולם כי הם ערבים וקיבלת רושם מהערבים פלסטינים, איך זה יותר טוב מכל העולם ששונא אותנו כי אנחנו יהודים
את שונאת את כולם כי הם ערבים וקיבלת רושם מהערבים פלסטינים, איך זה יותר טוב מכל העולם ששונא אותנו כי אנחנו יהודים
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק, לימדו אותנו לשנוא אותם בגלל מה שהפלסטינים עושים לנו (מובן וצודק לגמרי), הבעיה היא שהשנאה לא מוצדקת אל חלקם...איך אנחנו יכולים להתלונן על אנטישמיות בזמן שהחברה שלנו מקדמת אחת כנגד כל הערבים
בדיוק, לימדו אותנו לשנוא אותם בגלל מה שהפלסטינים עושים לנו (מובן וצודק לגמרי), הבעיה היא שהשנאה לא מוצדקת אל חלקם...איך אנחנו יכולים להתלונן על אנטישמיות בזמן שהחברה שלנו מקדמת אחת כנגד כל הערבים
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו כל הזמן מתלוננים על השנאה של העולם ושל הפלסטינים, שנאה שמובילה למקרים כמו ה7 באוקטובר...אבל החברה שלנו מייצרת שנאה לא פחות עזה כלפי ערבים שאם לא שמת לב גברת הם חלק לא קטן מאיתנו ורובם רק רוצים לחיות פה בשלום בלי להסב רע לאף אחד. למה בדיוק השנאה הזאת תורמת?
אנחנו כל הזמן מתלוננים על השנאה של העולם ושל הפלסטינים, שנאה שמובילה למקרים כמו ה7 באוקטובר...אבל החברה שלנו מייצרת שנאה לא פחות עזה כלפי ערבים שאם לא שמת לב גברת הם חלק לא קטן מאיתנו ורובם רק רוצים לחיות פה בשלום בלי להסב רע לאף אחד. למה בדיוק השנאה הזאת תורמת?
אנונימית
שואל השאלה:
וכן, אני בוחרת לראות את הטוב באנשים, במיוחד כשהם מראים אותו ומוכיחים כל פעם מחדש שהם ראויים לו. אני לא נאיבית, אני פשוט לא שונאת אנשים רנדומלים על דת ועל סטיגמות ודעות קדומות
וכן, אני בוחרת לראות את הטוב באנשים, במיוחד כשהם מראים אותו ומוכיחים כל פעם מחדש שהם ראויים לו. אני לא נאיבית, אני פשוט לא שונאת אנשים רנדומלים על דת ועל סטיגמות ודעות קדומות
אנונימית
האנשים שמתגייסים הם דרוזים מי שאת מדברת עליהם אין בעיה יש ערבים שאוהבים אותנו ובעדנו אבל הרוב המוחלט רק מתחננים את הפיגוע הבא
שואל השאלה:
אני מדברת על האלה שאוהבים אותנו ובעדנו, בלי קשר גם דרוזים חוטפים אש למרות שהם חד משמעית חלק מאיתנו.
אני מדברת על האלה שאוהבים אותנו ובעדנו, בלי קשר גם דרוזים חוטפים אש למרות שהם חד משמעית חלק מאיתנו.
אנונימית
אין בעיה שיהיו בעדנו אבל לא לשכוח שהם בשנייה יכולים לקום עלייך ולהתהפך ובכלל בתקופה הזאת שאלות כאלה לא מתאימות, תקופה שבא לא ממש חשוב לנו מהערבים בעיקר אחרי מה שעשו לנו
שואל השאלה:
^^^את לא מקשיבה! אני ככ מצטערת בשביל המשפחות השכולות ומשתתפת בצערן. את מקדמת פה משהו שאת כנראה אפילו לא מבינה! סטיגמות כאלה ודעות על דת שלמה הם אלו שהובילו לאירועים כמו השואה וה7 באוקטובר. בשביל מה לשנוא קבוצה עצומה של אנשים בגלל כמה מתוכם שהם חדמש בהמות ולא מגיע להם להתקיים. יש דרוזים ולא מעט ערבים שחלק מאיתנו והם ממש לא השטן בהתגלמותו! ולא, אני לא הדוברת שלהם, אני פשוט מאמינה שאם מישהו כמוני היו קמים להגנתנו בשואה מפני שנאה בגלל הדת שלנו הכל היה שונה עכשיו
^^^את לא מקשיבה! אני ככ מצטערת בשביל המשפחות השכולות ומשתתפת בצערן. את מקדמת פה משהו שאת כנראה אפילו לא מבינה! סטיגמות כאלה ודעות על דת שלמה הם אלו שהובילו לאירועים כמו השואה וה7 באוקטובר. בשביל מה לשנוא קבוצה עצומה של אנשים בגלל כמה מתוכם שהם חדמש בהמות ולא מגיע להם להתקיים. יש דרוזים ולא מעט ערבים שחלק מאיתנו והם ממש לא השטן בהתגלמותו! ולא, אני לא הדוברת שלהם, אני פשוט מאמינה שאם מישהו כמוני היו קמים להגנתנו בשואה מפני שנאה בגלל הדת שלנו הכל היה שונה עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
"מה שהם עשו לנו" מי?! הפלסטינים שאני כמוכן מאמינה שאין להם מקום בעולם? או כל הערבים כולל הדרוזים שמתגייסים ועושים למען המדינה לא פחות ממני ומכן
"מה שהם עשו לנו" מי?! הפלסטינים שאני כמוכן מאמינה שאין להם מקום בעולם? או כל הערבים כולל הדרוזים שמתגייסים ועושים למען המדינה לא פחות ממני ומכן
אנונימית
קבוצה עצומה שרק כמה מתוכם בהמות?!
אני מזכירה לך מה היה פה בשבעה באוקטובר שחמולות נכנסו לפה ורצחו אלפי יהודים ואם את יודעת או לא תסתכלי מה הולך בעולם אנשים רק מלשמוע את המילה יהודי מקבלים חרדות וגם אם את כן מאימה שיש ערבים שאוהבים אותנו אז איפה הם??
איפה הם היו כשכל העולם יצא נגדנו ואיפה הם היו כשטבחו בנו והרגו לנו אלפי יהודים מהדם שלנו
אני מזכירה לך מה היה פה בשבעה באוקטובר שחמולות נכנסו לפה ורצחו אלפי יהודים ואם את יודעת או לא תסתכלי מה הולך בעולם אנשים רק מלשמוע את המילה יהודי מקבלים חרדות וגם אם את כן מאימה שיש ערבים שאוהבים אותנו אז איפה הם??
איפה הם היו כשכל העולם יצא נגדנו ואיפה הם היו כשטבחו בנו והרגו לנו אלפי יהודים מהדם שלנו
זהו שרובם לא
אנונימי
כן הגיוני ואני שותפה לדעותיך
לא משנה מה תנסי להגיד עדיין יהיה פה רוב מוחלט של יהודים שישנאו ערבים ובצדק גם לי יש מורה ערביה והיא מהממת אבל זה לא משנה את הרוב המוחלט שיבחרו לרצוח ולהרוג אותך ברגע שיקבלו נשק בידיים
שואל השאלה:
אני כרגע מתרכזת במיעוט! את שונאת את המורה שלך בגלל שהיא ערבייה? את מאשימה אותה? גם אם זה יחס של אחד לאלף אני בוחרת להגן על האחד הזה שחוטף שנאה בגלל מי שהוא מאנשים שמתלוננים על שנאה בעצמם
אני כרגע מתרכזת במיעוט! את שונאת את המורה שלך בגלל שהיא ערבייה? את מאשימה אותה? גם אם זה יחס של אחד לאלף אני בוחרת להגן על האחד הזה שחוטף שנאה בגלל מי שהוא מאנשים שמתלוננים על שנאה בעצמם
אנונימית
לשאול שאלות כאלה כשאנחנו במלחמה ונופלים לנו מאות חיילים זה לא במקום גם אם את כן או לא צודקת ברור שכולם ישנאו עכשיו ערבים אחרי מה שעברנו זה לגיטימי לגמרי
שואל השאלה:
אני מבינה את השנאה שלכן, היא מובנת לגמרי. זכותכן להרגיש ככה אחרי מה למדינה שלנו אבל מפה ועד ללקרוא לדת שלמה השטן בהתגלמותו זה כבר משהו אחר...אתן לא מבינות שבגלל שנאה כזאת הייתה השואה?
אני מבינה את השנאה שלכן, היא מובנת לגמרי. זכותכן להרגיש ככה אחרי מה למדינה שלנו אבל מפה ועד ללקרוא לדת שלמה השטן בהתגלמותו זה כבר משהו אחר...אתן לא מבינות שבגלל שנאה כזאת הייתה השואה?
אנונימית
זה לא דבר רע בכלל לדעתי. אם הם אוהבים את המדינה, שיהנו.
שואל השאלה:
המחנכת שלי ערבייה, תומכת בנו, נשאה נאום לחטופים ולנרצחים...עשרות חיילים ערביים באו לטקס, נעמדו בצפירה ונשאו נאום...אני יכולה להמשיך! בעלי מסעדות הכי חמודים בעולם, מדריכי טיולים, שוטרים, רופאים...גם אותם את שונאת?
המחנכת שלי ערבייה, תומכת בנו, נשאה נאום לחטופים ולנרצחים...עשרות חיילים ערביים באו לטקס, נעמדו בצפירה ונשאו נאום...אני יכולה להמשיך! בעלי מסעדות הכי חמודים בעולם, מדריכי טיולים, שוטרים, רופאים...גם אותם את שונאת?
אנונימית
שואל השאלה:
אולי אתן לא פגשתן כאלה אבל לקרוא להם בהכללה השטן בהתגלמותו זה לא מתאים
אולי אתן לא פגשתן כאלה אבל לקרוא להם בהכללה השטן בהתגלמותו זה לא מתאים
אנונימית
הבעיה שרובם ממש לא מתגייסים
כמובן שאם הוא תומך בישראל מקומו פה לגמרי, אבל בואי, הרוב לא "מראים את זה באופן ברור"
כמובן שאם הוא תומך בישראל מקומו פה לגמרי, אבל בואי, הרוב לא "מראים את זה באופן ברור"
שואל השאלה:
^^אבל האלה שכן חוטפים אש, לפעמים אני מרגישה אשמה...
^^אבל האלה שכן חוטפים אש, לפעמים אני מרגישה אשמה...
אנונימית
כן זה רע
אין בהם אמונה ואתם יכולים לשים מינוסים כמה שאתם רוצים זו האמת
אין בהם אמונה ואתם יכולים לשים מינוסים כמה שאתם רוצים זו האמת
באותו הנושא: