39 תשובות
האקסית שלי דרוזית היינו ביחד שנתיים והיא בגדה בי עם בת אז מסכים מחזק מכפיל ומשלש
את מכלילה ממש אחותי
(חוץ מזה שאני בטוחה שהשורשים שלך מגיעים מארצות ערב- עיראק, תימן, מרוקו וכולי)
אנונימית
אתה טיפה מכליל כפרה..
יש אנשים הרבה יותר גרועים מהערבים וגם, לא כל הערבים כאלו 'רעים' יש גם טובים גם הם בני אדם
^^^אני יודע , סתם אמרתי בצחוק .. ואני גם לא מסכים עם שואל השאלה אגב (אני שמאלני קיצוני ויש לי חברים ערבים והם אחלה ) פשוט אין לי כח להתווכח איתו
אחי זה לא קשור לשמאלני או ימני- זה קשור לבני אדם.
היא מכלילה קבוצה שלמה, יש ערבים רעים ויש יהודים רעים- ויש ערבים מדהימים ויהודים מדהימים- ככה זה תקף לכל עדה, דת או וואטאבר.
תפסיקו לדבר שטויות.
אני נתקלתי (לא בהכרח אישית) ביהודים מגעילים ודוחים, ונתקלתי גם ביהודים מדהימים עם לב מדהים. ונתקלתי גם בערבים מגעילים ודוחים, וגם בערבים מדהימים עם לב מדהים.
מדברת בתור יהודיה אגב
אנונימית
לא כל הערבים רעים למה להכליל?
ערבים הם לא רעים
יש לי הרבה חברים ערביים והם אפילו יותר נחמדים ממני
אני שונאת כשמכלילים זה ממש מגעיל
ולגבי הפלסטינאים והאלה שלא בעד ישראל הם כן די רעים אבל ברור שיש להם סיבה לשנוא אותנו כמו שלנו יש סיבה לשנוא אותם
אנונימית
שווארמה1
את בת 14 לכי לשחק מיקמק או משהו ולמה את מכלילה פאקינג חצי מיליארד אנשים
אנונימי
^^5 חברים ערביים ועוד 2 שהכרתי מהאינסטגרם
זה נחשב יחסית הרבה וביישוב שלי יש מלא ערבים (אני לא ערבייה)
אנונימית
איזה הכללה טיפשית. תחליפי את המילה ''ערבים'' ב''יהודים'' ותביני למה זה לא סבבה להגיד את זה
המוצא שלהם לא אומר אליהם כלום וזה גזעני ודוחה.
ומה שקורה במשמר הגבול זה לא מה שקורה בכל העולם ^^^^שווארמה1
אנונימית
היה עדיף שתכתוב למה יש ערבים רעים ולא לכתוב למה ערבים רעים
אנונימית
אם תלכי עם שרשרת של צלב בישראל כנראה אנשים ינעצו בך מבטים ואם תדברי איתם הם אולי לא יהיו נחמדים בעיקר הדתיים/חרדיים
ואולי אפילו ירביצו לך
אנונימית
^שווארמה1
זה באמת לא קשור לגיל אבל זו הכללה טיפשית
סבא שלי גם שירת ב2 מלחמות והוא לא שונא ערבים, המשפחה שלו הייתה בשואה והוא מבין שלא צריך להכליל גזע שלם בגלל כמה בודדים, כן גם אם זה כמה אלפים עדיין יש איזה מיליארד ערבים
ליהיות ערבי זו לא בחירה, זה פשוט גזע. אין שום הבדל בין ליהיות גזענית לערבים לבין ליהיות גזענית לאנשים עם עור שחום, זה פשוט דוחה ואת צריכה להתבייש לעצמך
בידיוק בגלל שיש אנטישמיות את צריכה להבין שזה בידיוק אותו דבר לאנשים שונים.
אנשים רוצחים גם בלי קשר לשרשרת
את יכולה ללכת באמצע הרחוב בניו יורק בטעות תלכי למקום שאין בו הרבה אנשים יבוא מישהו וירצח אותך וכן זה קורה שווארמה
ולא רק בחול
תאמיני לי שגם בישראל מישהו יכול לבוא מאחורייך ופשוט לתקוע לך סכין בבטן בלי לדעת אם את יהודייה או ערבייה או אפילו נוצרייה
אנונימית
גם לבנים אירופאים כותבים את זה עלינו, אז למה להכליל את כל הערבים? זה קשור לאנטישמיות לא לגזע. את מדברת שטויות ואת פשוט מגעילה וגזענית
יש אירגונים גם נגד שאר הדתות בעולם
אנונימית
אנטישמים. לא ערבים, איך הגעת לזה מה הקשר לגזע?!
סתם נוח לך לשנוא אותם את רעה בידיוק כמו אנטישמים אם את מכלילה גזע שלם שונאת גזע שלם על זה שהם נולדו בגזע הלא נכון בשבילך
תתביישי לך
אנונימית, למה את מבנה על אנטישמים?
הם רעים שונאים אותך בלי קשר למה הגזע שלהם היא מדברת על אנטישמים באופן כללי לא על ערבים..
השנאת חינם הזו שאת מדברת עליה קורת עכשיו ואת צריכה להפסיק אותה כי זה צבוע לדבר על שנאת חינם כשאת בעצמך מלכלכת על ערבים (ומכלילה)
אנונימית
מאמינים שככה צריך
ככה הם חונכו לא אשמתם
כי לערבים אין חיים אז הם רוצים להרוס חיים של אחרים
^את ליטרלי כתבת ''ערבים שונאי יהודים'' זה גזעני ולא נכון. את סתם מכלילה
כן אנטישמים הם נוראים אבל למה את מכלילה את כל הערבים אם זה לא נכון?
^^^^^^איפה הגנתי על אנטישמים
אנונימית
לא רוב האנטישמים הם ערבים. זה לא קשור לגזע, וגם אם כן רובם ערבים, זה לא הופך את כל הערבים לאיים ואנטישמים
את גזענית ומגעילה
אנונימית, נראה לי שלא הבנת אותה נכון, היא כתבה שאנטישמים רוצים יהודים רק כי הם יהודים ואת אמרת שרוצים גם בלי קשר אז סוג של הגנת.. נראה לי פשוט לא הבנת למה היא התכוונה..
לא נכון, והם לא כולם רעים. מקווה שיום אחד תביני שהכללה זה דבר רע ושתתבגרי
יום טוב לך.
לערבים יש אלוהים
וזה אותו אלוהים כמו שלנו פשוט התרבות והאמונה שלהם שונה
אנונימית
עניתי על השאלה זה לא היה מכוון אלייך...
אנונימית
לא כל הערבים רעים
קודם כל אל תכליל את כולם, זה לא תקף לגבי כל הערבים. תאמין לי שיש ערבים שרק עזרו לנו לקדם את המדינה. לא יודעת מי אלה אבל אני בטוחה שיש אנשים כאלה.
דבר שני, אלה ש*כן* רעים אלינו פשוט רוצים את השטח שלנו והם חושבים לעצמם "אם לא ניקח אותו בדרך הקלה - ניקח אותו בדרך הקשה." וככה מתחילות כל המלחמות שלנו עם עזה.
אם אתה מדבר על משהו אחר אז לא יודעת.
**תכניסו את זה לראש שלכם. לא כל הערבים רעים. זו לא הבחירה שלהם להיות ערבים. הם נולדו ככה וזה הגזע שלהם. תודה.**
אל תכליל את כל הערבים יא-
לא כל הערבים ככה-
יש לי ידידה דרוזית ותאמין לי שהיא לא מתכננת לרצוח אותי
אני אוהב איך שבן אדם מעביר ביקורת מתונה על ישראל קוראים לו אנטישמי בזמן שהרבה מהם מתחייסים ככה לערבים
אנונימי
חלק גדול מחונכים להיות אנשים לא נעימים או ברברים גדולים
גם אצל יהודים
אבל הרבה יותר אצל הערבים
אנונימי
ואל תעמידו פנים
אנונימי
שווארמה 1
טוב חמודה, תחשבי מה שבא לך
אגב דעה זאת דעה (:
זאת הדעה שלי, תכבדי, תודה רבה וחג שמח.
^^^אנונימי
אני מסכימה, אני פשוט אומרת שלא כולם כאלה.