9 תשובות
אני בן 18 ולא הייתי בזוגיות
אנונימי
כי הדור הזה מתבגר מהר מדי
נורמלי יותר משאת חושבת, קחי את זה כמשהו טוב, בסוף את תכירי מישהו בין אם זה יהיה לחתונה או לא, בהתחשב בזה שאת באולפנה בכלל
לא, זה נורמלי. בדור כמו שלנו הפכו את זה לנורמה, אבל את זו שבסדר
בטח שזה נורמלי בנים ובנות בדור המסריח הזה מחליפים כל שבועיים
אהבתי שאת שמה פרח רק למישהו אחד ושכל השאר יחפשו
אנונימית
שואל השאלה:
למה לקחת ללב ממי הנה גם את תקבלי פרח
למה לקחת ללב ממי הנה גם את תקבלי פרח
אנונימית
חזק מאוד אהבתי
שואל השאלה:
לא היה לי פרח גם לך :(
לא היה לי פרח גם לך :(
אנונימית
באותו הנושא: