9 תשובות
אם זה יגרום לך להרגיש טוב אז גם לי לא וזה פשוט מתסכל
בת כמה את
בטח, הטיימליין שונה לכולם, ולכולם הכל קורה בזמן שונה. גם אני ככה.
שואל השאלה:
14 רשום
14 רשום
אה, ברור. זה אפילו די מוזר שרוב החברות שחך כבר עשו אתזה
זה בסדר זה נורמאלי
ברור שזה לגיטימי גם אם את בת 20 ולא עשית כלום זה לגמרי לגיטימי בסופו של דבר זה לגמרי שלך ואת בוחרת באיזה קצב לקחת את זה
אני יכולה להגיד לך על עצמי שחברות שלי מאוד מתקדמות ואני בתולת חיבוק
אני יכולה להגיד לך על עצמי שחברות שלי מאוד מתקדמות ואני בתולת חיבוק
תחכי לבן אדם הנכון ואל תרדפי אחרי זה לי היה חבר ראשון והרגשתי שהוא רק ניצל אותי אז נפרדתי ממנו ממליצה לך לחכות לבן אדם הנכון ולא לרדוף אחרי זה תהני מהחיים
אנונימית
אני בת 16 מעולם לא היה לי חבר ואף פעם לא התנשקתי אז אולי אני לא דוגמה כל כך אבל אמ לא יודעת אני ל אמ חושבת שצריך להילחץ לגבי זה. זה יבוא כשזה יבוא
באותו הנושא: