17 תשובות
כן תגידי מה שבא לך
כן את יכולה
כן
נכון לא נחשב
כל זוגיות מתחת לגיל 18 זה לא "אקסים" ליטרלי, חברי ילדות
שואל השאלה:
אפילו אם זה היה מיני?
אפילו אם זה היה מיני?
אנונימית
זה לא זוגיות.
ברור שכן עם הם כשו דברים
והם היו ביחד זה זוגיות מה זה משנה הגיל
למה את שכבת עם כל חברי הילדות שלך?
והם היו ביחד זה זוגיות מה זה משנה הגיל
למה את שכבת עם כל חברי הילדות שלך?
אני עשיתי הרבה סטוצים בחיים שלי ואני חושב שזה נקרא שאין לי אקסיות
^^1. זה שבועיים
2. אני אישית לא רואה לנכון לשכב לפני חתונה אבל מה זה משנה כל אחד באשר הוא וגם אם כן הייתי, לא הייתי מחשיבה מישהו כ"אקס" אם היינו שבועיים יחד לא משנה מה היה
2. אני אישית לא רואה לנכון לשכב לפני חתונה אבל מה זה משנה כל אחד באשר הוא וגם אם כן הייתי, לא הייתי מחשיבה מישהו כ"אקס" אם היינו שבועיים יחד לא משנה מה היה
שואל השאלה:
לא שכבנו שכבנו
לא שכבנו שכבנו
אנונימית
סבבה אז הוא חבר ילדות אחלה מחשבה
טוב דני אז תחשיב כל מישהי שהיית איתה יומיים כאקסית
יש הבדל בין יומים לשבועים שבועים זה התחלת זוגיות
חודש זה התחלת זוגיות
לדעתך לדעתי כל מה שמעל שבועיים נחשב שהייתם קצת זמן ביחד
מה עשיתם ביחד?
אנונימית
באותו הנושא: