6 תשובות
נורמטיבי
למה זה אכפת לך אם זה הרבה?
וכן זה הרבה.
ממש הגיוני
כן אבל לא משהו מוזר
אין "נורמאלי" ו"לא נורמאלי", יש נורמות מסויימת שאנחנו כחברה משתמשים בהם כסוג של "מדריך" למה טוב ולא טוב, לפי דעתי, אקסים זה לא דבר שצריך לספור בכלל, בין אם זה אפס ובין אם זה מאתיים, אם יש לך אקסים, זה רק אומר שהיית במערכת יחסים, זה לא מצביע על איזה בן אדם את, בחירה אישית שלי, לא שווה אפילו לספור, אם מישהו שואל אותך, התשובה הכי טובה היא הכי פשוטה, "היו לי מערכות יחסים, הכמות לא ממש משנה"
מקווה שזה עוזר 3>