8 תשובות
בטח שהגיוני.. תתקדמי בקצב שלך.
אין לך מה לדאוג.
את הנורמלית כאן
יש לחברות שלי אקסים מגיל 9 ואין לי אפילו אקס אחד
זה הגיוני
נורמלי. את לא צריכה חבר בגיל כזה צעיר, וכל אחד בקצב שלו
המצב שלהן לא נורמלי בכלל, הן victims
את הנורמאלית ביניהן.
את מבינה שאת הנורמלית פה, זוגיות זה לא משהו שמתחילים בגיל 12, זה יכול להיות מסוכן אם אין פיקוח ואם ילדות מדברות על אקסים זה נשמע אפילו מגוכך!