8 תשובות
כן
כל בן אדם חווה דברים שונים, אין פה נכון לא נכון
זה בסדר אחותי אל תרגישי רע
וואלק קצת כן
לא כל כך. ואין לך סיבה להרגיש רע אם הרגש היה אמיתי והקשרים היו אותנטיים. פשוט שימי לב עם מי את יוצאת ומה את מחפשת מהקשר לפני שאת נכנסת לאחד.
זה עניין יחסי...
לדעתי? לא
לא.. זה בסדר. את בת 17, לא בת 14. לא משנה אם היה לך 0 אקסים או גם 5 זה בסדר