2 תשובות
מבחינת הפחים הוא טועה, מבחינת הסיגריות לא.
תמיד כששמעתי אנשים שעובדים כמנקים שטוענים את הדברים האלו גם כן חשבתי כמוך, הרי זו העבודה שלכם, לא ? אבל אחרי מחשבה, אפשר להבין אותם, זה שהם עובדים כמנקים, לא אומר שהם עבדים ללכלוך, זה מוריד מהרמה שלהם כבני אדם, אז הם, כבני אדם, רוצים שאנשים יתנהגו טיפה יותר באנושיות, זה אומר לזרוק בדלי סיגריות לפח הראוי להם, זה עניין בסיסי של אַנַשיות, יש משפט צודק של 'לכלכת ? אתה לא מלאך, לא ניקית ? אתה כבר לא בנאדם' אז אמנם זה מאד שגוי מצידו שהוא מקלל ויוצא מגדרו כדי להבהיר את הנקודה הזאת, אבל זה לא שהוא מדבר שטויות גמורות
ואל תשכחי שהוא מבוגר וגם מרוסיה, הוא מתקופה עם סגנון שונה, עם דעות שונות, אז לא צריך לשפוט אותו, אבל לא צריך תמיד להתייחס אליו, כי וואלה העניין עם הפרחים זה ממש דפוק
התחברות ל