7 תשובות
הם עשו את זה מדאגה למרות שלא שמת לב לשעה, אל תכעסי עליהם, צריך להעריך הורים כאלה דואגים כי כאלה אין הרבה היום ואני אומרת כל הזמן להורים שלי תודה, תנסי לדבר איתם שוב בצורה יפה שלא שמת לב לשעה ולא בכוונה
אנונימית
ההורים תמיד צודקים אם את רוצה לטוס אל תבואי אנטי תגידי שאת מצטערת ושלא יקרה שוב
שואל השאלה:
אבל אני לא מצטערת, הם גם קראו לי בשמות ומאוד נפגעתי
אנונימית
אז את יכולה להמשיך לא להצטער ולא לטוס בסופו של דבר את תחת חסותם ואת לא תטוסי אם את לא יכולה להגיע הביתה בזמן
כולה 20 דקות לא כזה ביג דיל, את הצודקת
וואי לדעתי מוגזם
דברי איתם תגידי שאת מצטערת ובפעמים הבאות תודיעי להם לפני אם את מאחרת
לפי מה שאת כותבת את