7 תשובות
אף אחד
את ילדותית כי עבדת עליו על דבר כזה
והוא חרא כי הוא פשוט נפרד ממך ברגע כזה
את ילדותית כי עבדת עליו על דבר כזה
והוא חרא כי הוא פשוט נפרד ממך ברגע כזה
למה הוא יהיה חרא אבא הילד קטין
אם ממש הגזמת עם המתיחה להרבה זמן אז הריב מוצדק בערך אבל להיפרד זה מוזר ומפגר
רק מראה כמה את לא צריכה להיות איתו ובמיוחד לא להקים משפחה
רק מראה כמה את לא צריכה להיות איתו ובמיוחד לא להקים משפחה
מסכימה עם שוקולד בכל מילה
שואל השאלה:
הוא בן 38 חשוב לציין
הוא בן 38 חשוב לציין
אנונימית
מה?? מזל שנפרד.
צודקת. מצד אחד לא פייר לעשות לו מבחן מצד שני ראית שהוא לא נאמן לך ולתינוק
באותו הנושא: