10 תשובות
השאלה שלי זה באיזה קטע הייתה קליטה במעלית
אתה
שואל השאלה:
^^אין לי מושג גם
אנונימי
בעיקרון כשהטלפון במרחב סגור (מתכתית) כמו במעלית/כספת וכו
הוא יפלוט הרבה יותר קרינה, כי יותר קשה לו להתחבר לאנטנה הקרובה
תעשה את השיקולים שלך אם זה בסדר או לא
אנונימי
ונראה לך שהקרינה הזאת זו קרינה שפוגעת באנשים?
תלוי מתי
אבל זה כמו שתאמר חשיפה לשמש לא תגרום לסרטן העור וכו
תלוי במינון
תזכור שגם השמש פולטת קרינה
אנונימי
ויש קרינה מיננת וקרינה לא מיננת הקרינה שהשמש פולטת מיננת והקרינה קל הטלפון לא קרינה זה ספקטרום יש מלא סוגים
אין שום קרינה.
וזה הוכח מדעית(כאילו, באמת הוכח. יש סוגי קרינה, הקרינה של הפלאפון לא מזיקה לבני אדם. היא כן מעוררת, זו הסיבה שטוב לא להיות עם מסך לפני השינה. אבל היא לא מזיקה בעצם הקרינה שבה כמו קרינת אולטרא-סגול או רנטגן וכו')
כן יש עניין שאלומיניום מחזק קרינה במקום, וגם בחדר סגור יש חיזוק של קרינה. כי היא מתנגשת בקירות, והחומר שממנו עשוי אלומיניום הוא מחזק את הקרינה.
אבל אם לקרינה אין אופי מזיק(כמו הקרינה של הפלאפון), זה לא משנה כמה חזקה היא תהיה. כי 0 כפול 0 עדיין שווה 0.
ברור שאתה מה אתה בכלל מתייחס ועונה לו
אתה מילא סיגרייה אבל לטלפון אין באמת קרינה זה בולשיט