7 תשובות
לא צריך לארגן מסיבה כדי לתת מתנה.
אז באיזה קטע את מתלוננת שהיא לא הביאה לך מתנה כשאת לא הבאת לה גם?
תנחתי אחות
שמעי את לא יודעת באיזה מצב היא,
לי אין בכלל חברות הלוואי היה לי בשביל לעשות מסיבה מצידי שלא יביאו כלום ויקללו אחת את השניה רק שיהיה מי שיבוא :)
בכל מקרה דברי איתה
כמו שאת לא הבאת לה היא לא הביאה לך אבל לאכול חצי מהחטיפים זה מוגזם
שואל השאלה:
אם היא לא מביאה לי מתנה השנה אני לא אביא לה שנה הבאה וכך האלה... שתביא לפחות סתם חרטא בארטה
אנונימית
את רציני צריכה את המתנות המסריחות שלה? אל תהיי מושפלת
שואל השאלה:
היא פשוט התנהגה ככ ביצי אליי במסיבה היא אכלה לי חצי עוגה ואז אמרה שזה מגעיל, כל האצבעות השומניות שלה נגעו לי ברהיטים שעלו לא קצת כל שניה הרסה לי את המצב רוח באמת שכאילו קצת נימוסים
אנונימית
יש ילדים שלא קיבלו צומי בילדות וקשה להם כשהם בוגרים