11 תשובות
את.ה די צודק.ת
את
את
אתה ברור שאתה
שניכם
wtf? זה אמיתי? ברור שאתה.
אחי להרביץ לו בגלל שהוא בכיין?
לא יודעת לא נשמע לי כמו משהו הגיוני במיוחד
שניכם הטועים בסיפור
לא יודעת לא נשמע לי כמו משהו הגיוני במיוחד
שניכם הטועים בסיפור
אנונימית
ברור שאתה, שיגיד תודה בכלל שקיבל עובר
אתה צודק.
אבל לא היית צריך לתת לו מכה..
אבל לא היית צריך לתת לו מכה..
שואל השאלה:
לא נתתי
רק אמרתי לו bruh יבן זונה
לא נתתי
רק אמרתי לו bruh יבן זונה
אנונימי
אין פה צודק, זכותו לבכות..
זה שאתה מקנא בו, זו בעיה שלך.
אחרת, מה זה מפריע לך שהוא בוכה?
למה אתה אמא שלו?
אם הוא רוצה, שיסתגר גם בבית שבועיים בגלל דכאון. מה זה רלוונטי אליך?
שניכם יצאתם מוזרים בסיפור, באותה מידה.
זה שאתה מקנא בו, זו בעיה שלך.
אחרת, מה זה מפריע לך שהוא בוכה?
למה אתה אמא שלו?
אם הוא רוצה, שיסתגר גם בבית שבועיים בגלל דכאון. מה זה רלוונטי אליך?
שניכם יצאתם מוזרים בסיפור, באותה מידה.
באותו הנושא: