9 תשובות
שואל השאלה:
סורי שזה ארוך
אנונימית
לא חרא וזה בסדר לקנא
O~^
זה הכי הגיוני בעולם להרגיש ככה
ומה פתאום למה שתהיי חברה רעה את ממש אמרת דאת מפרגנת ומרימה להן
את לא, את בסדר גמור וזה שאת מרגישה ככה לא מראה שאת חברה מגעילה או משהו
אמרת בעצמך, את מפרגנת להן ואני בטוחה שאת חברה מדהימה
זה לא עושה אותך קנאית זה רק הרגשה רגעית וזה נורמלי
זה פשוט מבאס אותך קצת כי את משווה את עצמך אליהן אבל את עדיין מפרגנת להן אז זה ההפך מקנאה אמיתית
לא זה בסדר אפשר לפרגן אבל גם לקנא. אני בחיים לא הייתי בזוגיות וזה ממש חסרה לי. אז אם אהיה לי חברים שיהיה להם או לפעמיים אני סתם רואה זוג ברחוב. אני מרגיש כאב כזה קצת כי אני מקנא ורוצה כזה גם
את יוצאת חנפנית
שואל השאלה:
למה חנפנית? אני שואלת כי באמת מעניין אותי
אנונימית
קצת חנפנית
אנונימי
התחברות ל