7 תשובות
לא את לא חברה חרא, עובר עלייך משהו, תדברי על זה איתה אני בטוחה שהיא תבין
כל אחד ומה שהוא עובר היית אמורה לתמוך בה..
ברור שכנראה את עוברת יותר כמו שאת מספרת, ואני מקווה שהכל יהיה בסדר. ותאמיני לי שיהיו אנשים שעברו אפילו יותר ממך או פחות. העניין הוא שזו לא תחרות, אל תרגישי רע קודם כל הכל בסדר לא עשית שום דבר פסול, רק אני חושבת שלפעם הבאה תהיי שם יותר בשבילה.. איך אומרים
בשביל אדם אחד זה כלום, בשביל אחר זה כל העולם
ברור שכנראה את עוברת יותר כמו שאת מספרת, ואני מקווה שהכל יהיה בסדר. ותאמיני לי שיהיו אנשים שעברו אפילו יותר ממך או פחות. העניין הוא שזו לא תחרות, אל תרגישי רע קודם כל הכל בסדר לא עשית שום דבר פסול, רק אני חושבת שלפעם הבאה תהיי שם יותר בשבילה.. איך אומרים
בשביל אדם אחד זה כלום, בשביל אחר זה כל העולם
אני מבינה אותך, אבל תזכרי שאלה הבעיות שלה, והחיים שלה.
את אולי עברת דברים קשים יותר ממנה אבל זה הדברים הקשים שלה, זה מה שמפריע לה, ואני ממליצה לך לנסות לעזור למרות שאלו "בעיות קלות"
תנסי להתחשב בה יותר.
את אולי עברת דברים קשים יותר ממנה אבל זה הדברים הקשים שלה, זה מה שמפריע לה, ואני ממליצה לך לנסות לעזור למרות שאלו "בעיות קלות"
תנסי להתחשב בה יותר.
שואל השאלה:
אני מודעת לזה שהייתי צריכה לתמוך בה יותר אבל זה קשה לי ממש לשמוע את זה. זה מכעיס אותי ואני לא שולטת בזה.
אני מודעת לזה שהייתי צריכה לתמוך בה יותר אבל זה קשה לי ממש לשמוע את זה. זה מכעיס אותי ואני לא שולטת בזה.
אנונימית
אני מאוד יכולה להבין אותך
אני ממש מבינה אותך גם אני בדיוק במקום הזה עכשיו אבל אין מה לכעוס עליה
שואל השאלה:
לא כועסת עליה, פשוט עצבנית.
לא כועסת עליה, פשוט עצבנית.
אנונימית
באותו הנושא: