10 תשובות
כן
מה רע שיהיה לה חבר אם גם לך יש?
האמ קצת
סליחה אבל כן
כן לא הייתי רוצה חברה כמוך
כע
התחושה מובנת, אולי הרגשת נדחקת קצת לצד?
בכל מקרה, תצטרכי ללמוד לפרגן לה, היא חברה שלך ואת יודעת כמה טוב מגיע לה. אל תשמחי על הכאב שלה.
כן.
מה אכפת לך שיש לחברה שלך חבר ושהיא שמחה איתו?
אני לא רואה שום סיבה שתרצי שחברה שלך תפרד מחבר שלה אלא אם כן הוא חרא או שאת מאוהבת בו.
אלא אם כן היא פחות הייתה איתך ואז את כביכול מפחדת שהיא תתרחק ממך
כן כנראה רצית להיות איתה יותר מאשר חבר שלה
מבינה אותך, לא בדיוק במקרה הזה כי בחיים עדיין לא היה לי חבר אבל בדברים אחרים, היא פשוט לא תמיד מתייחסת אליי ומתנהגת אליי חרא אז אני פשוט רוצה שלא יהיה לה דברים שהיא רוצה