10 תשובות
מאוד
כן איך לא רשמת ביומן
בתכלס יש לך זיכרון חרא אולי את חברה טובה
בתכלס יש לך זיכרון חרא אולי את חברה טובה
red flag
את לא אבל אני אישית הייתי מציעה לפחות לכתוב את זה ביומן אם הוא חלק ממש חשוב מהחיים שלך... המינימום זה לזכור דברים קטנים תאמיני לי זה יותר חשוב מלתת מתנות
שואל השאלה:
הקטע זה שכתבתי ובכל זאת שכחתי אני מרגישה ממש רע אבל הוא אומר שהכל בסדר מה אני יכולה לעשות
הקטע זה שכתבתי ובכל זאת שכחתי אני מרגישה ממש רע אבל הוא אומר שהכל בסדר מה אני יכולה לעשות
אנונימית
לא ממש לא
קורא לכולם הייתי מנסה לפצה באיזה דרך
מתנה יותר יקרה מסיבת הפתעה לחגוג בעיברי
קורא לכולם הייתי מנסה לפצה באיזה דרך
מתנה יותר יקרה מסיבת הפתעה לחגוג בעיברי
קווין זה בסדר את כתבת ושכחת זה קורה ואנחנו בני אדם אין לך מה להרגיש אשם את חברה טובה שככה אכפת לך ואם הוא מתעקש שלא קרה כלום אז הכל טוב את בסדר
הכל טוב יש לכם את כל החיים לחגוג
תעשי לו מסיבת הפתעה וכביכול זה היה מתיחה
תעשי לו מסיבת הפתעה וכביכול זה היה מתיחה
שואל השאלה:
זה מה שכואב יותר
זה מה שכואב יותר
אנונימית
שואל השאלה:
העברית שלי לא משהו סליחה הוא בן זוג שלי
העברית שלי לא משהו סליחה הוא בן זוג שלי
אנונימית
באותו הנושא: