6 תשובות
לא הבנתי את מתרחקת ממנה בגלל שהיא כל הזמן חוזרות על הטעוית של עצמה?
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה, היא קצת בעייתית קשה לה בחיים ויותר מאיתנו פשוט היא לוקחת דברים מאוד קשה ואני מבינה אותה זה סוג האופי שלה וכל אחד מתתמודד אחרת.
אבל קשה לי הלכיל אותה תמיד, אז יש רגעים שפשוט די נמאס לי ויש לה רגעים שאנחנו פשוט שותקות ולא מדברות כי וואלה תכלס אין לנו אמון אחת בשנייה (לפחות ככה זה מרגיש) אז פשוט כל אחת שותקת עד שאחת מתחילה לדבר ודי נמאס לי לפתוח את השיחה כל הזמן אני במציאות.
היא רק כותבת לי בהודעות ואני הכי לא רוצה לתקשר רק בהודעות, אני מבינה שקשה לה באמת! אבל אי אפשר ככה.
ניסינו לדבר אבל הקטע הוא שהיא רוצה לדבר על זה בהודעות ואני *** לא רוצה***
אלא לדבר פנים אל פנים, אבל היא טוענת שהיא יכולה לדבר רק בלילה כי רק אז היא פתוחה.
מה זה אמור להביעע
אני אגיד לך מה, היא קצת בעייתית קשה לה בחיים ויותר מאיתנו פשוט היא לוקחת דברים מאוד קשה ואני מבינה אותה זה סוג האופי שלה וכל אחד מתתמודד אחרת.
אבל קשה לי הלכיל אותה תמיד, אז יש רגעים שפשוט די נמאס לי ויש לה רגעים שאנחנו פשוט שותקות ולא מדברות כי וואלה תכלס אין לנו אמון אחת בשנייה (לפחות ככה זה מרגיש) אז פשוט כל אחת שותקת עד שאחת מתחילה לדבר ודי נמאס לי לפתוח את השיחה כל הזמן אני במציאות.
היא רק כותבת לי בהודעות ואני הכי לא רוצה לתקשר רק בהודעות, אני מבינה שקשה לה באמת! אבל אי אפשר ככה.
ניסינו לדבר אבל הקטע הוא שהיא רוצה לדבר על זה בהודעות ואני *** לא רוצה***
אלא לדבר פנים אל פנים, אבל היא טוענת שהיא יכולה לדבר רק בלילה כי רק אז היא פתוחה.
מה זה אמור להביעע
אנונימית
לאיזה טעויות הכוונה ולמה היה חשוב לך להזכיר שגם את מהאנשים שעושים טעויות כאלה? את יכולה לפרט לי בפרטי אם את רוצה (:
בכל מקרה זה דווקא נראה כמו חברות תקנית אם הבנתי נכון, מהנקודת מבט שלי לפחות. לכל אחד יש דרכים שונות להתמודד עם דברים בחיים ויכול להיות שלה ביחס אלייך יש יותר בעיות שיכול להיות שאת בכלל לא מודעת אליהן.
אבל בכל מקרה בסופו של דבר אם אתן כן מדברות כשצריך ונמצאות שם אחת בשביל השנייה זאת המשמעות האמיתית של החברות שלכן. תנסי ליזום יותר דברים ואולי שיחות ומצד שני תחכי גם לפעמים שהיא תיזום. אבל אל תשכחי שבכל מערכת יחסים יש תמיד צד שיוזם יותר.
בכל מקרה זה דווקא נראה כמו חברות תקנית אם הבנתי נכון, מהנקודת מבט שלי לפחות. לכל אחד יש דרכים שונות להתמודד עם דברים בחיים ויכול להיות שלה ביחס אלייך יש יותר בעיות שיכול להיות שאת בכלל לא מודעת אליהן.
אבל בכל מקרה בסופו של דבר אם אתן כן מדברות כשצריך ונמצאות שם אחת בשביל השנייה זאת המשמעות האמיתית של החברות שלכן. תנסי ליזום יותר דברים ואולי שיחות ומצד שני תחכי גם לפעמים שהיא תיזום. אבל אל תשכחי שבכל מערכת יחסים יש תמיד צד שיוזם יותר.
שמעי קראתי עכשיו וכן לפי דעתי זה די חבורת לא תקינה ולא קרה לי פעם או פעמיים שהייתי כמו החברה שלך במקרים מסויימים עם אנשים מסויימים בדרך כל ל זה אנשים שהייתי מאוהב בהם ותמיד היית אומר להם את הבעיות שלי חביים ועד כמה אנ ימסןכ ובא לי לבוכת ובא לי שיתמכו בי ויתנו לי חיבוק (תכלס להוית כנים זה הכל היה רק בשביל צמוי כן החיים שלי קשים מאוד ובמעבר לתיכןו התשפרו תודה לאל שלא נדע אוצר אבל אני בן אדם עם כוחות נפשיים מאוד חזקים לפחות ז המה שאומרים) וכן אני מבין שזה באמת קשר מעצבן כי אני בשל מסויים גם הרגשתי שנמאס לי להגיד לאנשים האלה כל המזן שאני מסכן רק בשביל לפתח איתם שיחה ואין לי על מה לדב ראתים חוץ מי זה.
ויש מצב שזה המבצ של חברה שךל שהיא כן רוצה להיות חברה שלך היא פשוט לא יודעת איך לפתח איתך שיחות על נושאים אחרםי ומנסה לתקשר איתך דווקא בבעיות שלה ואולי זה לא שהיא לא מיישמת את מה שהיא אומרת לך היא פשוט חוזרת על עד כמה אני מסכנה בשביל צומי. וכן אני לא יוד עמה היא עוברת ולא מזלזל בה כן אבל כל אחד איך שהוא מתמודד אני רואה את זה ככה לפחות. ושאת צריכה יותר לפתוח אותה וללמד אותה אךי לפתח שיחה מבלי להתחיל לדבר על הבעיות בחיים כי כן לדבר כל המזן על הבעוית בחיים זה לא הכי כיף.
אבל יכולהל היות עוד אפשורת אוילי היא באמת בידכאון קשה וקשה לה והיא פשוט לא מיישמת כלום והיא מצפה שתממכי ב הותעזרי לה וכן זה קשה לא כל אחד יכול לעושת את זה אבל אם היא חשובה לך תעשי זאת! ותנסי לחפש דרכםי אחרםי להוציא אותה מהבוץ
ויש מצב שזה המבצ של חברה שךל שהיא כן רוצה להיות חברה שלך היא פשוט לא יודעת איך לפתח איתך שיחות על נושאים אחרםי ומנסה לתקשר איתך דווקא בבעיות שלה ואולי זה לא שהיא לא מיישמת את מה שהיא אומרת לך היא פשוט חוזרת על עד כמה אני מסכנה בשביל צומי. וכן אני לא יוד עמה היא עוברת ולא מזלזל בה כן אבל כל אחד איך שהוא מתמודד אני רואה את זה ככה לפחות. ושאת צריכה יותר לפתוח אותה וללמד אותה אךי לפתח שיחה מבלי להתחיל לדבר על הבעיות בחיים כי כן לדבר כל המזן על הבעוית בחיים זה לא הכי כיף.
אבל יכולהל היות עוד אפשורת אוילי היא באמת בידכאון קשה וקשה לה והיא פשוט לא מיישמת כלום והיא מצפה שתממכי ב הותעזרי לה וכן זה קשה לא כל אחד יכול לעושת את זה אבל אם היא חשובה לך תעשי זאת! ותנסי לחפש דרכםי אחרםי להוציא אותה מהבוץ
תשמעי אני מבינה למה את מתכוונת לגבי אנשים תלותיים, אבל כמו שאמרת שהיא בן אדם שעושה טעויות וחוזר עליהן אבל גם את ככה את צריכה להבין שבן אדם בדרך כלל מצפה שיתמכו בו כשקשה הרעיון הוא זה אם היא גם תומכת בך כמו שטענת ועל זה את צריכה לחשוב.
ובלי שום קשר את צריכה לחשוב על אם את רוצה איתה איזשהו קשר, כי את אמורה לרצות להיות שם בשביל חברה שלך כשקשה לה כמו שאת רוצה את הטוב בשבילך, אם זה לא ככה אז אולי כדאי שתשקלי אם להמשיך להיות איתה בקשר, ברור שלכל אחד יש את העולם שלו עם הבעיות שלו ולפעמים אין זמן להתעסק יותר מדי בעולם של מישהו אחר אבל הקטע הוא שצריך לרצות לנסות אם מספיק חשוב לך הבן אדם.
ובלי שום קשר את צריכה לחשוב על אם את רוצה איתה איזשהו קשר, כי את אמורה לרצות להיות שם בשביל חברה שלך כשקשה לה כמו שאת רוצה את הטוב בשבילך, אם זה לא ככה אז אולי כדאי שתשקלי אם להמשיך להיות איתה בקשר, ברור שלכל אחד יש את העולם שלו עם הבעיות שלו ולפעמים אין זמן להתעסק יותר מדי בעולם של מישהו אחר אבל הקטע הוא שצריך לרצות לנסות אם מספיק חשוב לך הבן אדם.
שואל השאלה:
כשאמרתי טעויות אז התכוונתי שכשקשה לה והיא פורקת לי אז היא אומרת דברים שהם לא נכונים כי לפי נקודת המבט שלה זה ככה, למשל שכולם עוזבים אותה בסוף ואף אחד לא אוהב אותה..
ואני אומרת לה שזה לא נכון והיא מגזימה ונותנת אפילו עצות איך להתמודד אבל בסוף היא לא מיישמת את זה ורק ממשיכה לעשות את הדברים שמרחיקים אותה מאנשים. וזה קשה להתמודד עם זה.
כשדיברתי על עצמי התכוונתי שיש לי גם קטעים שאני חוזרת על טעויות של עצמי למשל מתרחקת מאנשים או גורמת להם להתרחק ממני בכוונה וכאלה.
כי קשה להיות עם אנשים שהם תלותיים זה ממש מעיק, אני הבן אדם היחיד שהיא רוצה להיות איתו ובאמת שאני מעריכה את זה אבל די זה ממש מעיק
כשאמרתי טעויות אז התכוונתי שכשקשה לה והיא פורקת לי אז היא אומרת דברים שהם לא נכונים כי לפי נקודת המבט שלה זה ככה, למשל שכולם עוזבים אותה בסוף ואף אחד לא אוהב אותה..
ואני אומרת לה שזה לא נכון והיא מגזימה ונותנת אפילו עצות איך להתמודד אבל בסוף היא לא מיישמת את זה ורק ממשיכה לעשות את הדברים שמרחיקים אותה מאנשים. וזה קשה להתמודד עם זה.
כשדיברתי על עצמי התכוונתי שיש לי גם קטעים שאני חוזרת על טעויות של עצמי למשל מתרחקת מאנשים או גורמת להם להתרחק ממני בכוונה וכאלה.
כי קשה להיות עם אנשים שהם תלותיים זה ממש מעיק, אני הבן אדם היחיד שהיא רוצה להיות איתו ובאמת שאני מעריכה את זה אבל די זה ממש מעיק
אנונימית
באותו הנושא: