12 תשובות
כי הוא באמת מפגר
זה לא שאת שולטת במחשבות שלך, את לא חייבת עליהם שום דין לאף אחד.
זה לגיטימי שכעסת עליו כי הוא עשה שטות מוחלטת, ואני משוכנע שזה ממקום של דאגה אליו.
לא
הוא לא צריך ככה לשרוף תכסף שלו על הימורים
הלו כסף לא גדל על העצים
זה מצער לראות מישהו מתנהג בכזאת חוסר אחריות איך אפשר לא להתאכזב
שואל השאלה:
דיברתי איתו כל היום בוואצפ כי לא רצה לדבר בטלפון ולא רצה לבוא ואמרתי לו שלא כעסתי עליו ואמרתי שלא הייתי צריכה להגיד את זה וכן זה היה במקום של דאגה
אנונימית
שואל השאלה:
מחר אני הולכת להגיד לו שמצטערת על מה שאמרתי ושאני אוהבת אותו ושבחיים לא נפרד
אנונימית
שואל השאלה:
אני חברה חרא?
אנונימית
לא
ואת צודקת הוא לא אחראי עם הכסף שלו
להעלים עין היה מראה שלא אכפת לך
אני כנראה הייתי עושה אותו דבר, זה תכלס בעיה שלו וטוב שלו העלמת עין, הוא חייב לדעת איך להתנהל עם כסף ולא להמר סכומים כאלה
כל הכבוד את חברה ממש מתוקה וטובה!!
שואל השאלה:
אני כועסת על עצמי שכעסתי והתבאסתי וחשבתי על פרידה במקום לעודד אותו ולשמח אותם ולהרים אותו
אנונימית
^ אין איך לעודד ולשמח אותו כי אין בזה שום דבר משמח, הוא הפסיד כסף וזה דבר מאוד לא טוב, פעלת מצויין, שילמד לפעם הבאה
מישהי שלא היה אכפת לה לא הייתה מגיבה בעצבות
הבנאדם לא אחראי עם הכסף שלו כבת זוג שלו בטח שזה יאכזב אותך ותראי את זה גם
קודם מתאכזבים אחרכך מעודדים
אבל ההתאכזבות חשובה איך הוא יבין שהוא לא אחראי בכלל ושזה לא בסדר ככה לזרוק סכום כלכך גדול של כסף על הימורים
יצאת קצת עמה, אבל לא נורא תעודדי אותו