9 תשובות
לא לחשוב על זה תעסיקי את עצמך במשהו שעושה לך טוב
לנתק את המחשבה הזאת שלא תעברי
תכניסי לך לראש שאת כן עוברת
שנכשלת 3 טסטים ומחר את תדעי לתקן ואת תצליחי בגדול
לא להלחץ
זה לא סוף העולם שנכשלת
תשני טוב בלילה
תגידי לעצמך שאת מסוגלת ושלא סתם הגישו אותך לטסט, תאכלי גם איזה משהו קטן ומתוק איזה 4 קוביות שוקולד כדי שיעיר אותך
וזהו אני בטוחה שאת יודעת איך לנסוע ושלא סתם הגישו אותך, המון בהצלחה:)
טסט זה משהו שכולם עושים ועוברים את זה . זה לא איזה אירוע מיוחד ואין לך ממה להתרגש מזה. בסהכ רגע שאת נוהגת כמו שנהגת טוב עד עכשיו כדי לקבל רישיון נהיגה כמו כולם... תאמיני לי שעוד כמה שנים אחרי את תזכרי ברגע הזה ותגידי איך התרגשתי מזה, זה כלום. כי זה באמת כלום זה שבריר מתוך כל החיים שלך שמאוד שולי ואין ממה להתרגש מזה באמת
תזכרי שבגג את נכשלת, שזה חרא וזה מבאס וזה אומר עוד כסף לפח אבל בסוף תעברי. יש סבאלה שיושב לידך והוא כמו סבא שלא מרוצה שעושים רעש בין 2 ל4, לא צריך להתרגש. את תהיי בסדר, את תהיי אלופה. אם תנהגי טוב אין סיבה שהוא לא יעביר אותך
לדבר עם מישהו ולספר לו איך את מרגישה זה יכול להיות התחלה טובה.

בכל מקרה אני תמיד פה אם את צריכה
שואל השאלה:
תודה אוף
אני פשוט לא מצליחה להרגע רבתי עם ההורים שלי אני פשוט בתחלתי לרעוד אני כל כך מפחדת מהרגע הזה שוב כי בטסט האחרון הכשילו אותי סתם באמת סתם.. זה כזה כואב
אנונימית
הכול טוב אם הכשיל סתם אז כנראה שאת נהגת טובה והמטרה שלך זה לנהוג כמו שאת יודעת כדי להראות לבוחן שאת יודעת והוא יעביר אותך כי את נשמעת באמת נהגת טובה אז הפעם את תעברי.
דברי איתי בפרטי אם תרצה עזרה נוספת
תקשיבי אני מבינה אותך לגמרי, אני עברתי טסט שלישי נטו מהלחץ, ולפני הטסט אמרתי לעצמי שאני הולכת לעבור אותו ולהוציא סוף סוף ריישון ובאמת ניסיתי לעשות לזה מניפסט ולבוא בגישה טובה ולא לנסות להלחץ יותר מדי מזה
התחברות ל