5 תשובות
קרה לי מלא פעמים
כן, קרה לי הרבה פעמים שהייתי בהתקף חרדה
לא משהו כיפי בלשון המעטה
אם את רוצה אפרט פה על התחושות שלי יש בדרך כלל כשאני בהתקף (זה רשימה ארוכה)
אה ואת בסדר עכשיו?
לא משהו כיפי בלשון המעטה
אם את רוצה אפרט פה על התחושות שלי יש בדרך כלל כשאני בהתקף (זה רשימה ארוכה)
אה ואת בסדר עכשיו?
שואל השאלה:
נראלי אני יודעת למה זה
פשוט נשמע לי הגיוני
שאת בהתקף אז אני בקושי מצליחה להכניס ולהוציא אוויר כאילו יש חור פיצי שרק דרך שם האוויר נכנס ויוצא אז אולי בגלל זה אני מרגישה קטנה
נראלי אני יודעת למה זה
פשוט נשמע לי הגיוני
שאת בהתקף אז אני בקושי מצליחה להכניס ולהוציא אוויר כאילו יש חור פיצי שרק דרך שם האוויר נכנס ויוצא אז אולי בגלל זה אני מרגישה קטנה
אנונימית
דבר ראשון אם באלך לדבר אני פה
דבר שני קרה לי שהרגשתי שפשוט אין גוף לאידעת כאילו אין תחושה אבל זה הגיוני בהתקפי חרדה הכל קורה
דבר שני קרה לי שהרגשתי שפשוט אין גוף לאידעת כאילו אין תחושה אבל זה הגיוני בהתקפי חרדה הכל קורה
מכירה את זה
באותו הנושא: