9 תשובות
לא הצלחת לעשות או שפשוט לא נתנו לך לעשות?
שואל השאלה:
לא נתנו
אנונימית
אז אם השאר היה אחלה אז יש סיכוי טוב שעברת
שואל השאלה:
היה בסדר סה"כ הוא לא בלם לי
אנונימית
אז עברת בעזרת ה'
אם לא נתן לך לעשות הכל טוב בהצלחה
שואל השאלה:
אני מקווה ממש
אני אעדכן!!
אנונימית
אם הוא לא נגע בהגה ולא בלם אותך רוב הסיכויים שעברת.
בהצלחה!!
אם הוא לא רוצה שתעשה חניה אז הרווחת
התחברות ל