9 תשובות
לא הצלחת לעשות או שפשוט לא נתנו לך לעשות?
שואל השאלה:
לא נתנו
לא נתנו
אנונימית
אז אם השאר היה אחלה אז יש סיכוי טוב שעברת
שואל השאלה:
היה בסדר סה"כ הוא לא בלם לי
היה בסדר סה"כ הוא לא בלם לי
אנונימית
אז עברת בעזרת ה'
אם לא נתן לך לעשות הכל טוב בהצלחה
שואל השאלה:
אני מקווה ממש
אני אעדכן!!
אני מקווה ממש
אני אעדכן!!
אנונימית
אם הוא לא נגע בהגה ולא בלם אותך רוב הסיכויים שעברת.
בהצלחה!!
בהצלחה!!
אם הוא לא רוצה שתעשה חניה אז הרווחת
באותו הנושא: