18 תשובות
על השיינים שלי,
החוסר ביטחון הכי גדול שלי.
החוסר ביטחון הכי גדול שלי.
רזון, שיער, אף, צבע גוף
אנונימית
ברור שמשפיע כל הזמן מעירים משקל
גורם לי לא לאכול ולבכות יש לי פחדים
גורם לי לא לאכול ולבכות יש לי פחדים
אנונימית
שאני רזה
השפיע עליי בעבר, היום לא
השפיע עליי בעבר, היום לא
שאני רזה בעיקר אבל כך או כך יש לי קצת לפעמים חוסר ביטחון לגבי המראה שלי כאילו משהו חסר אבל אני חושב שחוץ מזה אני בסך הכל בסדר
משקל, אף, גבות, נקודות חן, סימני מתיחה, גודל של ידיים וכפות רגליים
מאוד משפיע עליי ומאוד קשה להתמודד עם זה.
יש ימים שאני פשוט לא אוכלת בכלל בשביל לרדת במשקל
מאוד משפיע עליי ומאוד קשה להתמודד עם זה.
יש ימים שאני פשוט לא אוכלת בכלל בשביל לרדת במשקל
אנונימית
על המשקל בעיקר
לפני כמה שנים העירו לי שאני מלאה ואני צריכה לרדת במשקל
עכשיו כשירדתי מעירים לי שאני רזה מידי קראו לי כמה פעמים אנורקסית והיה תקופה שפשוט לא הייתי אוכלת בגלל הערות האלה
לפני כמה שנים העירו לי שאני מלאה ואני צריכה לרדת במשקל
עכשיו כשירדתי מעירים לי שאני רזה מידי קראו לי כמה פעמים אנורקסית והיה תקופה שפשוט לא הייתי אוכלת בגלל הערות האלה
אמרו לי הרבה ביסודי על הפנים והאף במיוחד וזה כן השפיע עליי אבל בזמן האחרון הרבה אנשים זרים מחמיאים לי אז זה פחות משפיעה
בעיקר על לבוש חשוף.
והערות מהמשפחה על זה שגזרתי תשיער.
זה לא משהו קריטי עבורי שהשפיע עלי בצורה כלשהי..
והערות מהמשפחה על זה שגזרתי תשיער.
זה לא משהו קריטי עבורי שהשפיע עלי בצורה כלשהי..
אנונימית
גובה - אני הייתי ממש נמוך פעם
עכשיו אני קצת נמוך -1,70
עכשיו אני קצת נמוך -1,70
אנונימי
האף שלי? אני לא מבין מה הבעיה בו פשוט הוא סולד
לפני חצי שנה בערך העירו לי שהשמנתי ממש וזאת עוד הייתה אמא שלי- שהיא הבנאדם שאני הכי "מחזיקה" ממנה
וכל כך נפגעתי ממנה, וכיום זה משפיע עליי ממש שאין לי ביטחון עצמי, אני שונאת להצטלם, אני בוכה כל לילה על כמה שאני שונאת את עצמי
קיצור מזעזע והחלק הכי מצחיק היא באה לצלם אותי לפני חודש ואמרתי לה שלא בא לי והיא התחילה להגיד לי וואי איזה חסרת ביטחון וכו...
וכל כך נפגעתי ממנה, וכיום זה משפיע עליי ממש שאין לי ביטחון עצמי, אני שונאת להצטלם, אני בוכה כל לילה על כמה שאני שונאת את עצמי
קיצור מזעזע והחלק הכי מצחיק היא באה לצלם אותי לפני חודש ואמרתי לה שלא בא לי והיא התחילה להגיד לי וואי איזה חסרת ביטחון וכו...
אנונימית
כל חיי אמרו לי שאני מקל ורזה מאוד והייתי נורא חסר ביטחון בגוף שלי ובגלל שאמרו לי אז ניסיתי לשמר ודברים דומים למרות שעדיין שנאתי את הגוף שלי , היום זה יותר חמור בגלל שיש לי הפרעות אכילה ובעיות תדמית :/
אנונימי
הרבה דברים, אבל גם אני כמוך. גם לי אימא שלי (ולא רק אימא) תמיד מעירה אם אני משמינה או מרזה.
על זה שאני צריכה להרזות, השפיע בעבר כי הפריעה לי הבטן שלי אבל רזיתי בצורה טובה והביטחון עלה לי שוב
אנונימית
על הכול.
אנונימי
על הפצעי בגרות שהיו לי ותמיד התביישתי בהם...לקחתי ראקוטן וקצת גדלתי ככה שהם עברו והשבוע סגרתי מעגל- אותה ילדה שפעם הציקה לי בגלל זה והיתה צוחקת עלי אמרה לי וואו איזה יפה את...
אנשים- אתם יפים איך שאתם, בחיים אל תיקחו ללב אימרות של אנשים שקטנים ממכם באישיות❤
אנשים- אתם יפים איך שאתם, בחיים אל תיקחו ללב אימרות של אנשים שקטנים ממכם באישיות❤
על השיניים שלי ובהתחלה זה העליב אותי ממש
אבל הבנתי שאנשים תמיד הימצאו מה רע בך פשוט תאהבי את איך שאת נראת
אני עושה גשר ואני עושה את זה בשביל עצמי לא בשביל האנשים שירדו עליי.
אבל הבנתי שאנשים תמיד הימצאו מה רע בך פשוט תאהבי את איך שאת נראת
אני עושה גשר ואני עושה את זה בשביל עצמי לא בשביל האנשים שירדו עליי.
באותו הנושא: