8 תשובות
פנימי ברור
מעדיף פנימי
זכר
זכר
פנימי
אני בחורה
אני בחורה
גברים שחורים וחסונים. ואני זכר אלפא
יופי פנימי זה הכי חשוב (אני בת)
כי יופי חיצוני תמיד אפשר לשפר
כי יופי חיצוני תמיד אפשר לשפר
פנימי, יופי חיצוני חולף עם הזמן אבל עם זאת אני לא אצא עם מישהו שהוא לא הטעם שלי בשום צורה... זה אמור להיות חמישים חמישים בעייני
אנונימית
ואני בת
אנונימית
גם וגם לדעתי, אפשר בבקשה פרח אני רוצה לכתוב לחברים שלי אין לי מספיק