9 תשובות
בוחנים זה עם מטומטם
מזדהה
מזדהה
הייתי אומרת לך לערר טבל אין טעם. תעשי עוד טסט לא נורא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל המורה נהיגה אמר שהוא בוחן נחמד אז אני באמת לא מבינה מה יהיה וישלי עד 8 בערב לחכות
אבל המורה נהיגה אמר שהוא בוחן נחמד אז אני באמת לא מבינה מה יהיה וישלי עד 8 בערב לחכות
אנונימית
אל תפתחי ציפיות כדי שלא תתאכזבי..
רוב הסיכויים שעברת
שכחתי כבר איזה סיוט זה להיות עם הבוחנים הרעים האלה
שכחתי כבר איזה סיוט זה להיות עם הבוחנים הרעים האלה
עברת?? תעדכני
שואל השאלה:
עברתיי!!!!! אבאלה
עברתיי!!!!! אבאלה
אנונימית
יש בהצלחה
יאא איזה כיףף תהניי
באותו הנושא: