9 תשובות
בוחנים זה עם מטומטם
מזדהה
הייתי אומרת לך לערר טבל אין טעם. תעשי עוד טסט לא נורא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל המורה נהיגה אמר שהוא בוחן נחמד אז אני באמת לא מבינה מה יהיה וישלי עד 8 בערב לחכות
אנונימית
אל תפתחי ציפיות כדי שלא תתאכזבי..
רוב הסיכויים שעברת
שכחתי כבר איזה סיוט זה להיות עם הבוחנים הרעים האלה
עברת?? תעדכני
שואל השאלה:
עברתיי!!!!! אבאלה
אנונימית
יש בהצלחה
יאא איזה כיףף תהניי