8 תשובות
מה זה רושם לך?
שואל השאלה:
שיש שגיאה בהבאת פרטי תשלום זה אפילו לא עובר לי לעמוד של התשלום
שיש שגיאה בהבאת פרטי תשלום זה אפילו לא עובר לי לעמוד של התשלום
אנונימית
אז באמת שאין לי מושג, תנסי לדבר עם המורה שלך לנהיגה
את דרך הספארי באייפון? אם כן כנראה זו הבעיה
שואל השאלה:
גם אני דרך האייפון, למה זה בעיה?
גם אני דרך האייפון, למה זה בעיה?
אנונימית
לא יודעת
לי זה עשה בעיות וכשהתקשרתי לנציגה היא אמרה לי שזה בגלל שאני דרך אייפון
לי זה עשה בעיות וכשהתקשרתי לנציגה היא אמרה לי שזה בגלל שאני דרך אייפון
שואל השאלה:
גם במחשב זה לא עובד לי.. אולי כי שבת
גם במחשב זה לא עובד לי.. אולי כי שבת
אנונימית
לא חושבת שיש קשר לאייפון כי אני שילמתי ביום חמישי
אולי זה באמת בגלל הספארי תנסי מהגוגל
אולי זה באמת בגלל הספארי תנסי מהגוגל
באותו הנושא: