37 תשובות
כן הרבה
זה משחרר
האמת שכן
זה ממש משחרר
לא אוהבת
מנסה להימנע לרוב
הלוואי והייתי מצליחה אבל כשאני שותה ובוכה אז זה ממש נחמד
אני בוכה לעיתים רחוקות
לפעמים זה משחרר
תלוי מה הסיבה
זה קצת מורכב
כשאני מרגישה שיש לי לבכות זה אחד מהאופציות האלה
1. מתנתקת, מתרחקת מזה, מנסה לברוח מזה
ואז מרגישה רע ומנותקת באותו יום
2. הדמעות פשוט יורדות, וכשאני בוכה זאת הרגשה טובה ומשחררת
בכללי כן, כשאני בוכה אני אוהבת את ההרגשה

זה פשוט תלוי במצב שלי באותו רגע
לא אני שונא, הרגשה נוראית
לא קורה לי
אין לי אהבה או שנאה לזה, זה הליך טבעי של הגוף.
וואי כן במיוחד במשצים זה פשוט משחרר
לא בהכרח אוהבת אבל אם זה מגיע אני לא מונעת מזה
תלוי
אם אני בוכה הרבה ולא מצליחה לעצור אז פחות
כן בטח
מאןד
אני מזוכיסטית ברמות
אנונימי
כן
צומח לי הרבה ריסים אחרי זה
זה לא שאני אוהבת
זה פשוט קורה לי
אני אוהבת, זה גורם לי להרגיש הקלה אחרי
^^^זה מיתוס, בכי לא עוזר באמת.
מה שכן, מים מכהים זמנית את הריסים.
לא
לרוב מלכתחילה לא אבל אחרי שאני בוכה כן
אנונימית
לא, קשה לי לשחרר את זה. בפומבי אין סיכוי שזה יקרה, ולבד אני מצליחה רק לעיתים נדירות
DCC
לא. זה יכול לדכא אותי ליום שלם וגם כי אני שונאת שרואים אותי בוכה גם אם זה לזמן הכי קצר.
כן כי התחושה שאחרי פשוט טובה
וגם כשאני בוכה זה באיזשהו מקום מבטא את מה שאני מרגישה ואת זה שאני לא בסדר
אני אוהבת לבכות אבל זה ממש מעייף ומתיש אז אני נמנעת
לא אוהב ולא יוצא לי
כן
אני לא אוהבת אבל אני לא יכולה להתרחק
זה עצוב אבל משחרר מלא רגש ועושה לי יותר טוב

מה שלא מספרים יוצא מהעיניים - ככה אני מאמינה
שונאת כואב ךי הראש ככ אחר כך
אבל לצערי אני בכיינית
אנונימית
כן ולא כאילו זה באסה לבכות אבל משחרר רצח
זה יכול להיות משחרר אז כן
לא
זה מרגיש גס וחסר תועלת עבורי
כשאני בוכה זה לא משחרר, זה רק מזמין עוד בכי
התחברות ל