11 תשובות
לא, גם אני ככה
את לא היחידה ולא זה לא מוזר בכלל
לא, זה משחרר לפעמים כיף פשוט להוציא
לא.
לא זה משחרר
לא מוזר בכלל, גם אני ככה
לא זה משחרר לבכות
זה משחרר מהלב
הלוואי היה לי קל לבכות
הלוואי היה לי קל לבכות
זה לא מוזר בכלל
כל אחד פורק רגשות אחרת
אני למשל אוהבת לכתוב הרבה ולחפור על דברים קטנים פשוט כי ככה
אני למשל אוהבת לכתוב הרבה ולחפור על דברים קטנים פשוט כי ככה
זה לא מוזר, לבכות זה משחרר
באותו הנושא: