13 תשובות
לבכות מהתרגשות מאושר כן
אנונימית
לא מזה כל המים האלה שיוצאים מהעיניים זה מציק גם אין לזה שליטה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת לדברים רעים שגורמים לבכות אני מתכוונת נגיד סדרות ושירים או כמו מי שענתה תגובה ראשונה מדברים מרגשים ושמחים
אנונימית
כן לבכות זה כייף
איכ לבכות
זה לא כיף אני אישית לפחות
מרגיש כאיךו אני מחפש צומי שאני בוכה
אנונימי
שואל השאלה:
^לבכות זה לא לבקש צומי, זה להוציא את הרגשות שלך שהסתרת בתוכך המון זמן!
אנונימית
לא יודע אני מרגיש זה כאילו אני מחפש שידאגו לי וכאילו ישאלו איתי איך אני וזה ואני פשוט לא בוכה בכללי פעם אחרונה שבכיתי זה כמעט לא נגמר בטוב
אנונימי
שואל השאלה:
^בכי זה גם סוגשל קריאה לעזרה אז אני מבינה למה אתה מתכוון... אבל יש סוגי בכי
יש גם אנשים שבוכים בשביל תשומת לב (כאילו... יש בעיקר ילדים)
לדעתי לבכות מסדרות זה הכי טוב כי אנחנו גם כנראה נהיה לבד אז אף אחד לא יחשוב לעצמו "על מה היא\הוא בוכה פתאום?" או משהו חחח תמיד כשאני מרגישה שאני עומדת לבכות אני רוב הפעמים לא עוצר את הבכי אבל אם זה עם המון אנשים אז אני מנסה לא לבכות

אם אין לך כוח לקרוא את כל זה:
אממ בקיצור אני חושבת שאם אתה מרגיש שאתה עומד לבכות פשוט תבכה אל תחשוב על מה שהאחרים יחשבו על זה אם הם יחשבו שאתה רוצה "צומי" תן להם לחשוב את זה
אנונימית
לא יודע זה עדיין מוזר לי אני בכיתי פעם אחת על אמת כאילו ולא אהבתי את זה זה פשוט גרם לי להרגיש ממש חרא עם עצמי לא יודע איך להסביר אבל זה ממש כאיךו הרג אותי מבפני לא יודע כל כך איך להסביר את זה
אנונימי
שואל השאלה:
כן מה שכתבתי בתיאור הכאב בלב
התכוונת לזה?
אנונימית
לא בדיוק. זה לא כאילו כאב פיזי אני מרגיש כאילו כאב כמו נגיד את רואה ברחוב כלב שהוא פצוע כזה ואת יודעת שאת לא יכול לעזור לו אז כאילו זה כןאב לך אז סוג של כזה כאב
אנונימי
שואל השאלה:
אהה כזה כאב
כן זה כואב... אבל אולי הרגשת ככה כי בכית ממשהו עצוב? מדברים שמחים זה לא ככה (לי לפחות)
אנונימית
תשמעי בחיים לא יצא לי לבכות משמחה אז לא יודע מה להגיד לך על זה
אנונימי